مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

* مارال فرفری *

امروز هم یکی از روزهای خدا

1391/2/30 17:57
نویسنده : مامان معصوم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز که از خواب بیدار شدم خدا رو شکر کردم که زنده ام و میتونم یه روز  دیگه با حسن جان و دخترم  زندگی کنم.ما هر روز که از خواب پا میشیم حسن جون نیست و رفته سر کار .امروزم  مثل روزای دیگه کمی  با هم بازی کردیم و  مارال بلا تمام دستاشو با خودکار نوشته بود  تازه اون به من اخم

 

من بعدازظهر ها نمی خوابم کارامو انجام میدم و استراحت میکنم  تا مارالی بیدار شه الانم جیگر مامانی بعداز نهار خوردن خوابیده امیدوارم خواب های خوب ببینی

 

مامانی و بابای خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارن

 

با اومدنت به زندگیمون شادیمون رو چند صد برابر کردی  نازنین مامان  دوستت دارم بوس بوس بوس................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
30 اردیبهشت 91 16:30
سلام مامانی دوره زمونه عوض شده دیگه بچه ها به بزرگترا اخم می کنن.ارینا هم همینطوره.


سلام عزیزم بله به خدا همین طوریکه شما میگین