مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

* مارال فرفری *

قشنگترین چیزها

1391/4/3 16:36
نویسنده : مامان معصوم
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگترین هدیه خدا

سلام به میوه عمر من

                                                                                سلام به ثمره عشقمون

 

دختر عزیز تر از جان امروز میخواستم برات چند تا عکس از چیزای جالب بزارم میدونی یکیش چی ؟ الان خودت میبینی

دیدی این نافت .تقریبا 7 روزه بودی که افتاد ومن خیلی خوشحال شدم چون از این میترسیدم و وقتی افتاد  اینگار خستگیم از تنم در رفت. منم اینو برات نگه داشتم تا همیشه یادگاری بمونه .دخمل نانازم


اینم کادوهای که گرفتی البته فقط بعضی هاشه :اون گوشواره کفش دوزک رو دایی حسین وقتی بدنیا اومدی برات خریده بود و اون انگشترو دایی علی واون دستبندو مامان شایسته   با  جاج آقا برات خریدن که اسمت و تاریخ تولودت روش حک شده .و اقاجون و مامان جونم اون اویزو بهت دادن که بازم اسمت روشه.و اون النگو رو من و باباجون حسن تولدت  برات خریدیم و اون زنجیرم مامان شایسته ومامان جون و آقا جون و عمه رویا و دایی حسینم بهت پول دادن.مبارکت باشه

اخی عزیزمامان اینم برگه تمام واکسنات که مرتب بردم زدم الهی فدات بشم اصلا گریه نمیکردی و البته چون بدن خیلی قوی داری خیلی واکسناتم اذییتت نکرد ولی فقط واکسن 4 ماهگی یکم برات سخت بود که اونم باهاش کنار اومدی زیاد طول نکشید

.         

خوب اینم از زیباترین  روزای مامان .دخمل نانازم البته از روزی  که شما وارد زندگی من و بابا جونت شدی زندگی ما رنگ دیگه گرفت انگار تمام دنیا رو به ما دادن و الانم که با شیرین زبونیات ما هر  روز و هر ساعت و هر  ثانیه از خدای مهربون بابت دادن شما ممنون هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ني ني شكلك
3 تیر 91 20:26
سلام مامان مارال جان عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر
در ضمن ني ني شكلك مارال جون را لينك كرد.[h
دستتون درد نکنه ممنون
نرگسی
3 تیر 91 20:31
برو خصوصی

یعنی چی؟
نرگسی
3 تیر 91 20:32
راست کلیکت رو بذار دوباره .. یادت رفته ..


مرسی
خواهر فاطیما
3 تیر 91 23:53
سلام
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
من وشما رو لینک کردم ممنون میشم منو لینک کنید


ممنون حتما
خاله نرگس
5 تیر 91 23:57
خسته نباشیییییییییییی .. یعنی وقتی نظری رو میخوام فقط خودت ببینی ثبت نظر بصورت خوصوصی رو تیک میزنم و دیگه کسی نمیبینه اگه تایید هم کنی .. توی منوی کاربریت .. قسمت آخرین نظرات خوانندگان .. میره اونجا .. باید بری اونجا ببینی .. حالا منم یادم رفته بود که تیک بزنم که خصوصی بیاد برات ..

مسخره ولی باشه مرسی از راهنماییت
خاله نرگس
6 تیر 91 1:32
خوافش میکنم .. یوها ها ها ها ..
مامان فرنيا
7 تیر 91 9:00
ما مامانها به روزهاي قبل كه نگاه ميكنيم تمام نگرانيها و دلهره ها را هنوز حس ميكنيم و در كنار ان شيرينهاي زندگي با يك ني ني كوچولو را كاملا يادمونه و انگار حس همين الانه
ولي يادگاريهاي قشنگي واسه دختر خوشگل نگه داشتيد دستتون درد نكنه حتما بزرگ بشه ازتون حسابي تشكر ميكنه


مرسی باورتون میشه من عاشق باردار شدن و تمام اون 9 ماه هستم
مامان صدف
19 تیر 91 9:33
خیلی جالب بود. مخصوصا"اون نافش. منم تا چند وقت پیش ناف صدفی رو داشتم. ولی تازگیا آوردم تو دانشگاه خودمون انداختمش. تا دخترم همینجا (دانشگاه خودمون) قبول بشه و از مامانش دور نشه.


اخی چه جالب نمیدونستم منم این کارو میکنم ممنون از راهنماییت دوست خوبم