مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

چند عکس زیبا از نفسممممممممممممم

1391/4/26 0:09
نویسنده : مامان معصوم
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت به چشمای قشنگت

. عزیز دلم الان که دارم مینویسم شما ها خوابید .

الهی قربون دو تاتون شم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشید و همیشه خواب خوش ببینید من شما رو خیلی خیلی دوست دارم و شما یعنی مارال گلم و بابا جون حسن تمام زندگیم هستید

و همین جا و همین ساعت و همین ثانیه از حسن جونم به خاطر تمام زحماتش تشکر میکنم و شما دخمل قشنگم باید  همیشه قدر چنین پدر ی رو بدونی ...............و همیشه به خاطر داشته باشی که من و بابا جونت زندگیمونو با یه عالمه عشق شروع کردیم

و همیشه تا همین امروز که 5 سال و 3 ماه و 4 روزه ما ازدواج کردیم 

زندگیمون توام با عشق بوده که شما کامل و کاملتر کردی و از این بابت ما خوشحالیم

خوب ناناز مامان من الان میخوام برم سرامیکا رو  تمیز کنم چون شما زحمت کشیدی و همه جا رو لک کردی

خوب دیگه  حالا چند تا عکس گذاشتم که بد نیست ببینیماچ

 

اینم عشق منه که داری برا مامان ناز میکنی

 

 

اینم آخر ماجراست که قهر کردی و راه خودتو گرفتیو میرینیشخند

 

 

ناراحت بودنت از عکس انداختن

 

 

 

تو نفس منی. عمر منی .جون منی.

عاشقتم دوست دارم 

بای بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
22 تیر 91 11:06
خانمی سلام
امیدورام سالهای سال در کنار خانواده ات زندگی گرمی داشته باشی
عکس های دخترت مثل همیشه نازند
چه کوله قشنگی هم داره
خدا مارالتون را براتون حفظش کنه



مرسی عزیزم هم چنین شما راستی قرار بود درباره اون قالب ها بهم اطلاعات بدی فراموش کردید ممنون میشم بهم بدید.
مامان یاشار
22 تیر 91 15:33
وای خدا جونم چه عکسایی گذاشتین آدم ضعف میکنه که آخه مامان جون. مخصوصاً این آخریه با مایو . حسابی این عروسکو ببوسین


سلام گلم مرسی از تعریفتون
مامان فرنيا
24 تیر 91 9:21
عجب شناگر ماهريه دست عمه جون درد نكنه حالا استخر هم رفتيد يا همش فيگوره؟


نه نبردم آخه میگن 3 سال باید باشه