مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

شیرین زبو نیات

1391/4/30 2:39
نویسنده : مامان معصوم
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل مامانی

 

سلام نفس مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

نمیدون از چیات بگم همه چیت برام قشنگه 

 

همه حرفات برام شیرینه حتی گریه کردنت

 

هر روز که بزرگتر میشی عاقل تر از دیروز میشی

 

من خدار رو هزار مرتبه شکر میکنم

دختر شیرینم امروز ما خونه مامان شایسته بودیم چون تولد دایی علی بود البته دیشب بود ولی چون

 

عروسی بودیم امشب گرفتیم دایی حسینم با زندایی فریبا بودن مامانی شام کتلت گذاشته بود خیلی خوشمزه

 

شده بود از همین جا میگم دستت درد نکنه .

 

عکسشم گذاشتم که تشکرم کامل بشه

 

عزیز دلم  نمیدونی که اینقدر شیرین شدی که یاهمش من دارم بوست میکنم یا بابا حسنیا دم به ساعت

اسپند دود میکنم

 وقتی میخوای وارد جایی بشی اول یالا میگی الهی دورت بگردم که اینقدر با شعوری

 

وقتی هم وارد شدی میگی دلام اوبی یعنی (سلام خوبی)

 

وای که اینو میگی همه بهت میگن باریکلا .آفرین 

ولی خوب اینم هست که تو کوچه و خیابون به همه میگی سلام خوبی که اینم درست نیست مامانی .

امیدوارم کم کم یاد بگیری که به کیا باید سلام بدی نانازم..............

 

تازه میتونی شعر بخونی نصفه نیمه ..میدونی چه شعری

 

من از دکتر میترسم


خوب میشه تا فردا عطسم


 با شما دکتر نمیام


آمپول و دوا نمیخوام

 

البته فقط میگی من از دودور و بقیشم ریتمشو میای ولی خیلی باحال میگی ادم میخوات بخورتت.

 

 عزیز مامان خیلی به خدا شیرین شدی. ماه شدی .ناز شدی . مامان شایسته که همش قربون صدقت میره و تو

 

هم  همش میری میپری بغلش و میگی مامان منه

 

تازه گیا به بابام که قبلا میگفتی حاج اقا الان میگی بابا حاجی اونم یه جانم میگه که بیا و ببین

 

الهی فدات اینقدر نازی و اینقدر کارا میکنی که نمیشه یه دفعه همشو بگم تا همین جا بسته

 

خیلی دوست دارم


میبوسمت عسلم

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
30 تیر 91 12:04
سلام خانمی
ماه رمضان مبارک
ما را هم سر سفره افطار دعا کنید


مارال جون را کلی ببوسید
خدا براتون نگهش داره
واقعا که بچه عزیز پدر و مادر است


چشم حتما محتاجیم به دعا
نایسل
30 تیر 91 13:19
الهی فداش شم اینقدر شیرین زبونه


مرسی
مامان فرنيا
31 تیر 91 14:05
با زبون روزه ديدن اين غذاهاي خوشمزه گرسنه مان كرد هوس كتلت كردم خيلي خوشمزه است مارال خانم را ببوسيد[

بله این کتلتو مامان خیلی خوشمزه درست میکنه
مامانی روژینا
31 تیر 91 16:47
سلام عسل خاله چقدر بامزه حرف میزنی عزیزم قربونش بشم من


مرسی گلم