مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

یک عکس زیبا از کادوی مارال

1391/4/25 3:13
نویسنده : مامان معصوم
513 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشمل مامانی

 

دختر مامانی ..............................

.الهی من فدات شم اینقدر شیرین زبون شدی  که بیا ببین.

تازه بوسم میفرستی اونم با صدا اخ که آدم دوست داره گازت بگیره

 

وای یادم رفت . اینکه تازه یاد گرفتی کم کم  جمله میگی .الهی دورت بگردم

 

شما تمام زندگیون هستی .شما به زندگی ما رنگ و رو دادی

 

شما به من حس مادر بودن رو دادی شما به من فهموندی یکی از وجود خودت  .در درونت بودن 

 

و رشد کردن آخرین و شیرین ترین لذت که خدا داده و من به خاطر اینا و خیلی از چیزای دیگه ازت ممنون

 

دختر قشنگتر از گلم.................خیلی دوست داریم

 

امروز ما از صبح رفته بودیم خونه خاله مریم نهار.

 

از اونجا عصری رفتیم خونه سمیرا جون براش سیسمونی بردیم

 

 اخه مامانی :خاله سمیرا  تو دلش نی نی داره (راستی تازه گیا وقتی بهت میگم

 

شما کوچیک بودی کجا بودی میگی تو دل مامان جون)............

ایقدر به این حرفت میخندیم

 

 

داشتم میگفتم بعد از اونجا که برگشتیم شب خونه آقا جون بودیم چون تولد مینا جون بود

 

ما هم رفتیم کیک و شمع  خریدیم.خیلی خوش گذشت شما هم کلی شمع فوت کردی و ما هم کیک

خوشمزه خوردیم البته شما هم خوردی و وسطاش قرم میدادی.

 

راستی دیشب عمه کبری از کیش اومده بود و ما امروز دیدیمش و ازش سوغاتیتو گرفتیم خیلی نازه به خدا دستتش درد نکنه.

 

عکشو گذاشتم ببینی

 

 

خوب دیگه ملوسکم الان شما خوابی که من اینجام وگرنه نمیزاشتی من بنویسم .

 

خیلی عاشقتم

 

دوست دارم

 

بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شکـلکســتان (✿◠‿◠)
25 تیر 91 9:19
مرسی که پیشم میای عزیزم


خواهش میکنم من همیشه ازوبلاگ شما شکلک میزام برا وبلاگم بازم مرسی گلم
مامان فرنيا
25 تیر 91 10:40
واقعا دستشون درد نكنه خيلي قشنگه ولي من يك سوال دارم اين دمپايي انگشتيها را دختري بلده بپوشه؟


بله میودنید من کلا به دمپایاش کش قیطونی میندازم این جوری راحتر راه میره
رایکا(پوسترساز)
26 تیر 91 14:56
سلام.تولد دختر گلتونو پیشاپیش تبریک میگم.مرسی ازینکه به وبلاگ رایکا سر زدید.امیدوارم بتونم طراحی درخور سلیقه تون انجام بدم.شما سعی کنید از بین عکسای مارال عزیز، جدیدترین عکساشو انتخاب کنید که ترجیحا ژست مناسبی داشته باشه. و این که عکس ها بدون لرزش دست گرفته شده باشن.میتونید همین الان چن تا عکس با ژست از دختر گلتون بگیرید و برام ایمیل کنید و یا از بین عکس های موجود، اونایی رو که از همه بیش تر دوس دارید انتخاب کنید و برام بفرستید.ترجیحا بیش تر از 2 عکس باشه تا بتونم بهتریناشو براتون طراحی کنم.و اینکه اگه رنگ و طرح خاصی برای کارت تولد مدنظرتون هست، بهم بگید تا همون طرح و رنگ رو استفاده کنم در غیر این صورت، سعی میکنم به بهترین شکل ممکن کارت رو براتون طراحی کنم.متن کارت تولد هم دارم اگه خودتون متن خاصی رو در نظر نداشتین، بهم بگید تا براتون بذارم و انتخاب کنید.ممنون از حضورتون. تولد مارال عزیز مبارک.ایشالا عروسیش


ممنون میزارم به عهده خودتون فقط من ترجیحا ساده دوست دارم و چیز های شلوغ خوشم نمیاد
مامان زهرا
26 تیر 91 16:00
وای چه کادوی قشنگی
دست عمه جون درد نکنه


قابل شما رو نداره
مامان یاشار
28 تیر 91 14:12
مبارکه گل دخمل خوشگل باشه ایشالا همیشه به گردش و تفریح و شادی مامان معصوم گل

ممنون عزیزم
نایسل
28 تیر 91 19:33
وای خاله مبارک باشههه چقدر خوشگله به خوشی استفاده کنی


ممنون
نایسل
28 تیر 91 19:34
منم دیگه باش قهر کردم محلش نمیزارم


خودش میاد پیشت نگران نباش مردا اولش داغن بهد کم کم آروم میشن
نایسل
28 تیر 91 19:34
چرا خوب تو هم برو سرکار


حسن جونی دوست نداره میگه چقدر حقوق میدن من دو برابر میدم به زندگی و تربیت مارال برس میبینی شوی ما رو تو رو خدا