مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

شمارش معکوس

1391/4/11 3:06
نویسنده : مامان معصوم
472 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  سلام بازم سلام

شمارش معکوس برای تولد آغاز شد

امروز مارال خوشگلم رفت تو 23 ماه

و این برای من یعنی روز به روز بزرگ شدن

دخترم و من به این افتخار میکنم از امروز

 دقیقا 1 ماه مونده به تولد گل دخترم

         

خوب دختر عزیز تر ازجون مامان امروز شدی ماهه

ومن از این بابت خیلی خوشحالم

.من تصمیم دارم چون تولد 2 سالگی  شما  افتاده توی ماه مبارک رمضان  یعنی تقریبا 10  روز از ماه رمضان میره تولدته .به خاطر همین شاید اواخر همین ماه تولد بگیرم . کلا تو بدو بدو هستم قراره برم یه اتلیه خوب برات ببینم تو همین چند روزه ببریمت و از همه مهمتر نمیدونم برات چی بخریم ؟کمکم کنید.....................

خوب حالا دخمل نانازم دو تا عکس برات میزارم  .اینجا داشتیم میرفتیم پیش بابا تا بریم فروشگاه.


راستی شما خیلی فروشگاه رفتنو دوست داری و رفتنی کلی برا خودت خرید میکنی امروز هم همینطور بود و ما بر گشتنی کباب خریدیم و رفتیم پیش عمه جونات چون اونام تنها بودن و بابا و مامان رفتن تبریز ما هم به خاطر همین گفتیم عمه کبری برنج گذاشتتا با کباب جون بخوریم .شب خیلی خوبی بود و خیلی خوش گذشتو طبق معمول شما کلی از خودت شیرین کاری نشون میدادی ...........

خیلی دوست دارم میبوسمت بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
11 تیر 91 20:48
اوخ تپلی جونننن
فدات بشم من


مرسی عسیسسسسسسسم
نایسل
11 تیر 91 20:50
مبارک باشه عزیز دلم الهی 120سالگی ات زیر سایه مامان بابات واقعا چقدر زود میگذره کم کم دو سالش میشه



اره واقعه انگار همین دیروز بود که بدنیا اومد
جن دایی فریبا
11 تیر 91 21:12
سلام مارال جوننننننننننننن، تولدت رو پیشاپیش تبریککککککککککک میگم انشالله صد ساله شی


مرسی فریبا جون
مامان فرنيا
12 تیر 91 9:20
واي اونوقت اين دختر ايجور تيپ زده ميخواد بره كباب بخره انوقت بخواد بره عروسي چه تيپي ميزنه مواظبش باشيد چشم نخوره


نظر لطفتونه
مامان زهرا
12 تیر 91 11:08
تولدش پیشاپیش مبارک


قربون شما . مارال گلم که خاله نداره شما باشید خالش
مامان راشین
12 تیر 91 14:56
سلام مرسی از نظرتون دختر نازی دارین.منم شما رو لینک کردم.بازم به ما سر بزنین.بوس قندی از طرف راشین واسه مارال.


مرسی که به ما هم سر زدید
مهتاب
13 تیر 91 0:50
. . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$
قدم ‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس

جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور می‌پیوست

میلاد نرگس پنهان گرامی باد
معصومه جون چرا آدرس وب برام نگذاشتی کلی گشتم تا پیدات کردم گلم . منم با افتخار لینکت میکنم.


مرسی عزیزم شرمنده که خیلی گشتی .متنتم قشنگ بود دوسش دارم
مامان یسنا گلی
13 تیر 91 11:00
تولدت پیشاپیش مبارک مارال جونم.
امیدوارم همیشه شاد باشی عسیسمممممممم.
واییییییییییی تو چقدر توپولی هستیییییی.بخورمت


مرسی عسیسم ممنون که به ما هم سز زدی