مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

* مارال فرفری *

موفقیت عالی مارال و شیرین زبونیاش

1391/3/22 23:38
نویسنده : مامان معصوم
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای خوبم...........................................

 

قبل از هر چیز یه خبر خوش دارم براتون .یادتون گفتم دارم مارال رو از پوشک کردن میگیرم  .

بلاخره موفق شدم

باورتون نمیشه چقدر خوشهالم و چقدرم راحت شدم 

برای خودشم خوبه تو این گرما......... بیچاره گلم زود یاد گرفت و زیاد اذیت نکرد .

نانازم. عشق مامانی. خوشملم .خیلی دوست دارم.....

امروز ما رفتیم خونه مامانم .البته ما همیشه صبح میریم اونجا مگه چی بشه نریم

اینم عکس جیگر طلای مامان در راه خونه مامانییییییییییییییی

 

دیدید اینم دخمل نازو شیطون راستی مارال امروز خونه مامانینا یه حرفای میزدا از خنده  ترکیدیم .کلمه های جدید که تا حالا نشنیدیم رو میگفت

اسبشو هل میداد وقتی میفتاد میگفت .........موت(یعنی مرد)

 

به مامانم میگه استه بده یعنی اسپری بده اونم میدونید چی کار میکنه .........اسپرو رومیزنه به شکمش  و کل اونو خالی میکنه یا رو خودش یا تو هوا.

 

به هلو میگه الو..............................به عشقم میگه عتم .......به گاز میگه داز ...............به خیار میگه ایار.................به یخ میگه ات................به معصوم  میگه.......مچومبه سی دی میگه .....چیدی

راستی یادم رفت بگم مارال عاشق با یخ بازی کردنه اونم این مدلی که دستاشو با یخ خیس میکنه و میزنه به صورتو موهاش..........

اینم از کارای مارال گلی .راستی الان ما تنهایم حسن جونی نیومده مارال گلی هم  پیش منه ودائم داره دکمه های کیبردو میزنه و منو عصبانی میکنه . منم کارامو انجام دادم شام میخوام کو کو سبزی بزارم و برا دخمل قشنگم هم عدسی گذاشتم

دوستون دارم بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیلا
23 خرداد 91 10:51
مبببببببببببببببارکه خوش به حالتون راستی از تجربیاتتون به من هم بگین . با اجازه لینکتون می کنم


خواهش میکنم کار سختی نبود فقط حوصله میخواد
نسترن
23 خرداد 91 11:34
هزار ماشالله واسه خودش خانم شده
چقدر عکساش نازن
مارال گلی خاله عاشقققققققققته


مرسی خاله جونش بوس بوس بوس
مامان فرنيا
23 خرداد 91 11:52
افرين به اين دختر ناز و قشنگ كه زود ياد گرفت از پوشك راحت بشه
واقعا توي اين گرما بچه ها خيلي اذيت ميشن


سلام درسته .............من بااجازه لینکتون کردم
مامان حسین جون
27 خرداد 91 4:17
واااااااااااااااای عجب دخمل نازیه موهای فرش منو کشته از طرف من حتما بوسش کن دوست جونم با تبادل لینک موافقی[

بله منم خوشحال میشم خال جون
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 2:20
خاله کامنت دومیمو اینجا دادم که واقعا همه وبتونو خوندم............................خیلی نازه مارال جون راستی منم مثه مارال موهام فره اما خواهرم کیمیا لخته موهاش..................منم لخت موخوام[h
مرسی عسیسسسسسم اره واقعا منم موی لخت میخوام