مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

* مارال فرفری *

یک شنبه 91/3/21

1391/3/21 20:38
نویسنده : مامان معصوم
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام...................................

امیدوارم که خوب باشید  خیلی دلم براتون تنگ شده بود

 

امروز منو مارال از صبح خونه مامان شایسته بودیم من جیگرمو گذاشتم اونجا رفتم کمی خرید کنم و یه شلوار سنبادی خوشگل برا مارال گلی خریدم.........................خدایش قشنگه نهههههههه؟

 بعد ازظهری  منو مامانمو مارال عزیزم رفتیم بیرون تا من دکمه بخرم و یه کمی مارالم هوا بخوره و بازی کنه  اینم عکساشه که بازم شیطنت از اینکه نمیزاشت عکس بندازم .و طبق روال همیشه پاستیل به دسته  ! یا به قول خودش( پاسیل)

الانم که میبینید من اینجام مارال خوشگله خوابیده و قرار وقتی بیدار شد بریم خونه پدر شوهرم و شاید از اونجا بریم شام بیرون .

دوستون دارم بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)