مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

چهار شنبه91/3/3

1391/3/4 2:24
نویسنده : مامان معصوم
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید مارال گلی امروز بر عکس روزای دیگه ساعت9 از خواب پاشد  من که داشتم از خواب میمردم ولی مجبور بودم پاشم اونم با صدای مامان چیش  بیدار شدن کلییییییییییییییییییییییییییییییی

خلاصه بعد از کارای  بهداشتی صبحونه  رو اماده کردمو دادم دخملم خورد

تو همین حین مامانم زنگ زد گفت بیا برو ولیعصر و یه چیزی رو عوض کن منم گفتم باشه . بعد از جمع  کردن خونه اماده شدیم رفتیم

 دختر نازم رو گذاشتم اونجا و رفتم .........کارمو که انجام دادم یه شلوار قشنگم برا مارال خریدم

  وقتی اومدم دیدم مارال داره نقاشی  میکشه و به جوجه بیچارشم میگه تو هم بایدنگاه کنیخنده

نهار وکه خوردیم البته بدونه مامانیناچون  روزه بودن ..منم نهار مارال که استانبولی بود دادم خورد واین زلزله نازو خوابوندمخوابخواب


مامان تو این حین گفت شام اب گوشت با رمیزارم بمونید اینجا.منم به حسن جون زنگ زدم اونم موافقت کرد . خلاصه فرصتو غنیمت شمردم که مارال خواب.رفتم عبدل اباد و یه پارچه کت شلواری خوشگل خریدم وقتی اومدم مارال بیدار شده بود و یه بله نون سنگگ میخورد..............................که تاحالا به این گندگی نبودقهقهه

شامو که ساعت9.30 خوردیم ما زود پا شدیم و رفتیم خونه مادر شوهرم (اخه مینا جون مرغ سوخاری گذاشته بود البته به ما هم گفته بود که افطار بریم اونجا ولی نشد)طفلی سهم مارو نگه داشته بود خوردیم .خیلی خوشمزه بود.راستی بلاخره عباس جون برگه ازمایش رو گرفت و قراه فردا با اعظم جون(جاریمو میگم)برن.تشویقتشویق خیلی خوشحال شدیم و بعد از کلی حرف زدن راهی خونمون شدیم

منم این دوتا جیگرم رو خوابوندم و اومدم سراغ شما..................................

خیلی خیلی دوستون دارم

منتظر  نظراتون هستم بای بای بامن حرف نزنبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روویا( البته از زبون مارال)
4 خرداد 91 7:57
ای جان!!!!!
قربونش برم.



سلام عمه جون مرسی که به وبلاگم سر زدی
خاله نرگس
4 خرداد 91 11:44
وای خیلی باحاله اون عکسه که جوجو هم داره نگا میکنه .. حالا چرا موهاش انقدر پریشون شده ؟ عزیز دلممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس[
از بس که شیطونه
مبین فرفری
5 خرداد 91 3:13
مارال جون همیشه رو دفتر نقاشی میکنه
یا دفتر دستو پا در و دیوار هم داره


نگو خواهر دست وپاشو خط خطی میکنه بس نیست در و دیوارم بله