مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

* مارال فرفری *

پنجشنبه 91/3/4

1391/3/5 3:02
نویسنده : مامان معصوم
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروزم مثل روال همیشه کارامونو  زود انجام دادیم .........چون من و مینا جون قرار بود بریم بیرون به همین خاطر گل دخترمو گذاشتیم پیش عمه فاطمه و رفتیم .یک ساعت کارمون طول کشید وقتی برگشتیم من مارالمو برداشتم و رفتم خونه مامانمینا ...........................نمیدونید مارال چه شیرین کاریای اونجا انجام داد که الان عکسشو براتون میزارم ببینیدو حالشو ببرید..................

اینم جیگر من و وسایل توی کشویول

اینم دختر بلا ونماز خواندن به سبک جدید قهقههقهقهه

 

خلاصه ما زودی از خونه مامان اومدیم چون شب قرار بود با دوستهای حسن جون شام بریم درکه....

مارال تا اومدیم طبق روال همیشه نشست پای کارتون  گوسفندا.....................منم یه کمی براش سوب گذاشتم و حدودای ساعت4.30 خوابید .منم سریع رفتم لباسا رو اتو کردمو واطاق ناز دخترو که انگار بمب منفجر شده بود رو تمیز کردم  ............................

وقتی بیدار شد حدود ساعت06.30 بود  که منم برنج و کتلت براش داغ کردم و دادم خورد  یکم بعد حسن جون اومد واماده شدیم و رفتیم البته یه سر خونه پدر شوهرم زدیم و از غذایکه پخته بودن خوردیم.

 و بلاخره راه افتادیم اونجا خیلی شلوغ بود ولی با صفا بود خانومای دوست حسنم مهربون بودن جاتون خالی من بختیاری خوردم و حسنم ماهی قزل  الا....

 شب خیلی خوبی بود البته مارال کلی معراج( پسر اقا مهدی(همکار حسن) رو اذیت کرد .تازه افتاد رو معراج و دو تای از رو تخت افتادن .بیچاره اونم ضعیف مارال من قل قلی خنده

مارال همون جا بغل حسن خوابید  ما خانوما هم  کلی حرف زدیم و اقایونم قلیون میکشیدن وها ها ها میکردن.

 

 

بعد از کلی خوش گذروندن ساعتای 12.30 اومدیم سمت خونه.........................

 براتون چند تا عکس گذاشتم بد نیست ببینید بای ...........................شب خوش

مارال گلی و حسن جون منماچ

اینم مارال آویزون از نرده.........

مارال و نی نی قبل  از خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبین فرفری
5 خرداد 91 3:08
مهندس تولدت مبارک


خدا از دهنتون بشنوه