مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

یکشنبه 91/2/31

1391/3/1 1:32
نویسنده : مامان معصوم
330 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  برای من روزی بود که خدای کریم و مهربون بازم به من  فرصت  زندگی کردن در کناره عزیزان رو داد

من امروز بعد از تمام کاره شخصی  خودم و شکر پارم .مارال گوگولی رو اماده کردم تا بریم خونه مامان شایسته . اینم عکسش که تو پله نشته منتظر من.................................


الهی دورت بگردم زندگی من...........................................ماچماچماچماچ



مارال منتظر....................................

مارال عصبانی......................عصبانیعصبانیعصبانی

دیدید چه قدر عصبانی خوب من رفتم چون میخوام برم خرید ومارال جونمو ببرم پارک 

عصرتون بخیر بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نرگس
31 اردیبهشت 91 18:36
عینکت چقدر خوشگله و صندلااااااااااتم که دیگه هیچیییییییییی ..


lمرسی دستوره زله رو میدی به من