مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

بی خوابی در شب

1391/3/1 1:33
نویسنده : مامان معصوم
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شب بخیر دوستان عزیز الان تو این ساعت من اصلا خوابم نمیاد البته دو تا بجه هام خوابن (تعجب نکنید منظورم  مارال جون و عشقم حسنه)البته  یک ساعت پیش داشتم  لباسارو جمع می کردم چون حسن جون ما رو شب  شام برد بیرون جا تون خالی کباب خوردیم و کارم که تموم شد دیدم خوابم نمیاد گفتم به شما سر بزنم                                                                                                       اینم عکس کباب امیدوارم تو این ساعت دلتون نخواد          بای شب خوش                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهـــــــــــــار
28 اردیبهشت 91 21:58
سلام تورو خدا نذاریددددددددددد من کباب میخوام من تو رژیم خام خواری هستم الان 25روزه غذا نخوردممممممممممم موخامممممم
البته نوش جونتون


سلام الهی...............................
مامان امیرناز
29 اردیبهشت 91 16:41
سلام عزیزم چه فرشته خوشگلی دارید خدا حفظش کنه به نی نی وبلاگم خوش اومدید


مرسی عزیزم
مامان آرینا موفرفری
30 اردیبهشت 91 2:12
نوش جان.با اجازه لینکتون کردم.


خواهش میکنم من دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا شم