مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

* مارال فرفری *

مشکل جدی مارال

1391/4/6 0:49
نویسنده : مامان معصوم
957 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .... سلام دختر قشنگم امروز میخوام از یه مشکل  برات حرف بزنم میدونی چی عزیز مامان؟

شما از همون اوایل بدنیا اومدن مشکل یبوست داشتی که من کم و بیش با تغذیه اونو به حد نرمال میرسوندم .ولی ........... اینو باید بدونی یه بچه به سن شما  باید روزی یک بار حداقل شکمش کار کنه . ولی  شما  تازگیا  شکمت کار نمیکنه و حتی کارم کردنی خیلی بهت فشار میاد.و گریه میکنی نمیدونی تو اون لحظه چقدر از عذاب کشیدنت ناراحت میشم ...........اخی تو عزیز جونمی ..نفسمییییی. مگه میشه وایسم و اون صحنه ها رو ببینم .....دوست دارم اون لحظه بمیرم تو عذاب نکشی .من تمام تلاشمو کردم حتی تو غذات روغن زیتون ریختم و اب میوه  طبیعی در اوردم ولی درست نشد . تا اینکه دیروز زنگ زدم به دکترت و اون گفت که باید ببرمت  اونجا .منم برا امروز ساعت 3.30 وقت گرفتم و بردمت . ولی فکر نکنی به همین راحتی بود چون شما تازه گیا از  وقتی میریم مطب گریه میکنی و نمیزاری دکتر معاینه کنه. خوب خلاصه امروز بردمت ولی تا رفتیم  شما رفتی اون کنار روی کاناپه نشتی و منم به دکتر گفتم شما هیچ مشکلی نداری و ایشونم گفت چون معاینه لازم نیست بزارم همون جا بشینی .بعد مشکلتو به دکتر گفتم اونم گفت تنبلی روده و یبوست گرفته و دکتر تشخیص داد تا 5 روز شیاف بزارم و بعدشم یه شربت پارافین خوراکی دارد و گفت روز6 یه  قاشق  باید بدم البته تا یک ماه این شربتو باید بخوری تا خوب بشی .  تازه وسطاش دکتر بهت گفت اگه میوه بخوری دیگه اینجوری نمیشی و احتیاجی به آمپول نیست و تو با صدای بلند گفتی آهههههههههان و نمیدونی چقدر با دکتر به این کارت خندیدیم .

خوب تمام زندگیم ...نفس مامان امیدوارم دیگه هیچ موقع مریض نشی و همیشه سالم  باشی ..........ان شاالله 

 

 

تو رو به خدا مسپارم اروم جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله نرگس
6 تیر 91 1:34
الهیر بگردم عزیزم .. خدا نکشتت اونجوری که تو نوشتی قشنگ اومد تو ذهنم .. ای جونم گلم ایشالله زودی خوب میشی .. خیلی باحالی خالههههههههههه ..

اره به خدا بیچاره خیلی اذییت میشه
نرگسی
6 تیر 91 23:43
تقصیر توست دیگه .. حتما به تو کشیده بچه .. یاد خودت افتادم ..


اره به خدا راست میگی
مامان فرنيا
7 تیر 91 8:54
سلام از اينكه به وب ماسرزديد متشكرم امدم وبتون را ببينم به اين مطلب كه رسيدم ديدم دارم مشكل فرنيا را ميخونم فرنيا از نوزادي همين مشكل را داشت بعد هم كه خوب شد حالا هر 2-3ماه يكبار اين مشكل را داره حالا اين پارافين چجوريه ميشه بچه ها بخورن سخت نيست؟


نمیدونم منم تا حالا ندادم ولی گفت اینو بده هر روز 1 قاشق به مدت 1 ماه تا روده هاش از تنبلی در بیاد
مامان فرنيا
7 تیر 91 9:15
خصوصي داري خانمي
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 0:17
همیشه سالم و سلامت باشید.خیلی از این موضوع ناراحت شدم حتما خوب می شه مامانی نگران نباش.

مرسی دوست عزیز امیدوارم
جن دایی فریبا
8 تیر 91 20:44
سلام معصوم جان ، یه مسابقه دیگه هم با نام اتاق من توراهه برو تو قسمته اخبار سایت تو نی نی وبلاگ ، اونجا در موردش نوشته


مرسی
نایسل
8 تیر 91 22:02
مرسی خوشملمممم بد نبودنن بلاخره تموم شد


خدارو شکر
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 2:14
مارال جووووون ایشاللا مشکله یبوستت حل میشه عزیزم.................خاله جون بمام سر بزنین اگه د.وس داشتین

دوستون دارم خیلی زیاد................فعلا


مرسی گلم چشم رو چشم
مامان زهرا
9 تیر 91 10:56
سلام خانمی
1. مرسی بابت رای ( البته ادرس وبلاگت را چون نذاشتی رای قبول نیست) ولی من وظیفه خودم دونستم تشکر کنم.

2. از زمانی که به وبلاگ ما سر زدید دارم دنبالتون می گردم .. باز هم اونجا هم ادرستون جواب نمی داد...

3. با افتخار در وبلاگ دوم دخترم که تمامی دوستان انجا لینک هستند لینک شدید
به ادرس زیر
tiam2011.niniweblog.com

4. خوشحال میشیم باز هم به ما سر بزنید
5. مارال جونم را ببوسید


سلام عزیزم نه رای من به زهرا جون رو قبول کردن چک کردم
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 19:43
خاله چون رای آدرسی رو که تو وبلاگا موقع نظر گذاشتن میذارین niniweblog نا قصه و آخرش g رو نداره[hr
فکر نکنم ولی در هر صورت مرسی
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 23:31
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com



چشم.شما هم با رای دادن به مارال ما رو خوشحال کنید
بابای ملیسا
11 تیر 91 22:24
سلام . ماشالله به این مارال خانم . وبلاگ ملیسا جون به روز شد . با عکسهای جدیدش . لطفا با نظرتون ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید .


سلام چشم
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
19 مرداد 91 13:41
سلام
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید
برای درمان یبوست احتیاجی به خوراندن مواد نفتی (پارافین )نیست
5 عدد انجیر یا آلو خشک رو تو آب خیس بکنید شبها بدید بخوره مشکلش حل میشه
غذاهای سرد مثل برنج و ماست هم ندید بخوره

اخه برنج دوست داره.باید چی کار کنم؟
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
19 مرداد 91 19:04
برنج رو با مصلحات و خورش های گرم و تر بدید بخوره و ماست وسالاد هم بهش ندید



مرسی