مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

* مارال فرفری *

یه مشورت

1391/3/24 8:04
نویسنده : مامان معصوم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم

بازم سلام........................................

میدونید چیه دیشب اصلا خوابم نمیومد .. شامو که خوردیم .نیم ساعت بد حسن جونی و مارال جیگرم خوابیدن

ولی من اصلا حس خوابم نداشتم.. اول خودمو با چای خوردن سرگرم کردم  دیگه نمیونستم چیکار کنم که اومدم سراغ کامپیوتر البته بعد از اینکه خراب کاریای مارال رو جمع کردم . تازه اینم بگم  کامپیوتر وصل نمیشد به نتدیگه خودتون  دارید میبینید چی شد

دیگه بعد از یه عالمه کلنجار درستش کردم

تو  وبلاگم یه سری زدم همچنین به دوستای خوبم بازم کاری از پیش نبردم تا اینکه زورم به قالب وبلاگ رسید

نمیدونم شاید بد شده یا شاید خوب؟بابا تنوع لازم دیگه شما موافق نیستید؟لطفا بهم بگید  .خوب دیگه منتظرتون هستم خیلی دوستون دارم

بای بای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)