مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

* مارال فرفری *

جمعه91/3/18

1391/3/20 3:11
نویسنده : مامان معصوم
2,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام.........................

امشب خیلی خسته ام به خدا اینگار یه تریلی از روم رد شده .....نخندید جدی میگم

اخه مهمون داشتم .داداشم و مامانینا و دوست بابابم بودن البته اینا خودمونیین ولی بازم تدارکات لازم بود اونم با وجود مارال

از صبح به خدا سر پام اول گردگیری............که من واقعا بدم میاد بعدشم جارو برقی کشیدن و اخرشم شروع کردم به اماده کردن غذاها

من به گفته مهمونام شام زرشک پلو با مرغو سالاد اندونزی و پیش غذا هم مامانم زحمت کشید آش دوغ گذاشت و زله و پودینگم بود راستی میوه هم هندونه  بود البته به زبون مارال (ادونه)

نمیدونید مارال چه قدر منو اذیت کرد به خدا دیونه شده بودمکلی با هم دعوا کردیم اخرش  به من میگه اوکار و دفی یعنی(دفتر و خودکار بده)به  خدادریغ از یه نوشته تو دفتر تمام پاهاشو خودکاری کرده بود که بعدا عکسشو میزارم هر چیم میگم گوش نمیکنه

 تازه وقتی مهمونامون اومدن اونام یه دختر 6 ساله اروم داشتن با مارال خیلی خوب بازی میکرد اینم عکس مارالم و فائزه جون و اجبار مارال به ایجا عکس انداختن

راستی مارال  عزیزم دو بار رو موکت اطاقش خراب کاری کرد باید فردا بشوریم دیگه خودتون قضاوت کنید چه قدر عصبانی بودم. خلاصه خیلی مهمونی خوبی بود   و خوش گذشت اونا که رفتن من یه چند تا ظرف بود اونا رو شستم وبعدشم غذای جیگرمو دادم خورد و خوابید  البته کلی گریه کرد و بعد خوابید.البته حسن جونی هم خوابیده منم میخوام برم دوش بگیرم بعد بخوابم  .

راستی چند تا عکس تو ادامه مطالب  گذاشتم بد نیست ببینیدنیشخند

اینم آش دوغ  باورتون نمیشه خیلی خیلی خوشمزه بود

اینم سالاد اندونزی سر آشپز واقعا طعمش عالی

اینم ترشی البالو و ترشی کلم که خودم درست کردم

اینم زله انبه و الوورا

اینم پودینگ موز

ببخشید نتونستم از پلو ومرغ عکس بندازم شرمنده .

 خیلی دوستون دارم ش بخیر بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
27 خرداد 91 4:31
وای عزیزم منم میخوام از همشون میخوام خیلی خوشمزه بودن منم که گامبو

بفرماید
ای نور
15 مرداد 92 16:24
واقعا خیلی خوبن گشنم شد.خوش به حال مارال که همچین مامان کدبانویی داره


ممنون