مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

سه شنبه 91/3/2

1391/3/2 21:58
نویسنده : مامان معصوم
320 بازدید
اشتراک گذاری

ُة

سلام خوبید منو دخترم امروز که از خواب بیدار شدیم تصمیم گرفتیم با کمک هم خونه رو تمیز کنیم دختر گلم خیلی به من کمک کرد که ازش ممنونم

 

من  برا نهار تصمیم گرفتم عدسی  بزارم که برا دخترم مقوی و کلی اهن داره بماند که خیلی هم دوست داره

راستی تو این بین مامان شایسته هم اومد خونمونو برامون ماست و تخم مرغ محلی اوردو من اب طالبی اوردم خوردیم ولی خوب زود  رقت  چون باید نهار اماده میکرد

تو این حین  منم از مارالم عکس انداختم که میبینید

 

راستی یادم رفت یه چیز جالب براتون بگم حسن جون چند روز پیش چند تا طالبی خریده بود. اون موقع من تو اطاق مارال کار داشتم به حسن جون گفتم بزار زمین میام برمیدارم چشمتون روز بد نبینه اومدم دیدم مارال نشته روی یه طالبَی و اونو پرس کرده رو فرش.................

باورتون نمیشه گریه کردم گریهگریهگریه

بعد میدونید مارال بهم چی میگهخندهخنده

میگه مامان دوبه

 اینم از این ماجرای مارال گلی ...........................................

دوستون دارم خیلی زیاد   

بای بای بای    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نرگس
2 خرداد 91 16:37
الهی خاله فداش .. دست مارال گلی درد نکنه خوب کاری کردددددددد البته دستش نه یه جای دیگه ..


زهر انشالله قسمتت بشه
خاله نرگس
2 خرداد 91 16:38
بابااااااااااااااا نیومده چه پیشرفتی کرده .. اون بالا رو چجوری نوشتی مامانی و بابایی دوست دارن ؟


بله ما اینیم دیگه