مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

اولین شاهکار مارال

1391/10/13 0:14
نویسنده : مامان معصوم
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانقلب

.اومدم زودی میخوام برم اخه بابا حسن گفته اگه نیای بخوابی اینترنتو قطع میکنه .فقط به خاطر این شاهکار قشنگت اومدم که خیلی باحال بود .چند روز پیش شما داشتی نقاشی میکشیدی و مثل من که میگم چشم چشم ٢ ابرو .شماهم داشتی تکرار میکردی که اومدم دیدم این نقاشی زیبا رو کشیدی .خیلی خوشحال شدم به خدا

خوشحالم که تو نقاشی هم استعداد دادی و حداقل به من نرفتی

خیلی دوست دارم بوس بوس بوس هوارتااااااااااااااااااااماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرنیا
16 دی 91 8:09
سلام وای من هم متعجب شدم عجب نقاشی زیبایی با ان موهای فرفری که برای ادمک کشیده
مامانی روژینا
16 دی 91 14:55
چه دختر نازی کشیده این خانومی
مامان دینا جون
20 دی 91 21:24
ای جونم .یعنی من عاشق نقاشی کشیدن بچه ها هستم.چه با مزه کشیدی گلم


سودابه
21 دی 91 0:04
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم


ممنون
مامان امیر مهدی
25 دی 91 15:18
واااای خیلی قشنگ کشیدی ماشالا به دخمل هنرمندمون


ممنون
فاطمه
22 اسفند 91 23:32
سلام نقاشم خوبی