مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

* مارال فرفری *

دخترم بزرگتر شده

1391/10/11 16:30
نویسنده : مامان معصوم
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

جونم 30 ماهگیت مبارک

 

بله دیروز90.10.10 بود که  شما 29 ماهگی رو تموم کردی و رفتی تو 30 ماهگی و من به خاطر این موضوع دیشب مهمون داشتم و مهمو نمون غریبه نبود دایی نا بودن و مامان شایسته اینا .و خیلی به همه خوش گذشت و البته بیشتر به شما خوش گذشت .راستی یادم رفت بگم من برای دیشب یه کیک کو چولو هم برات پختم مبخواستم شبیه باب اسفنجی بشه ولی شبیه هر چی شد به جز اونی که میخواستم ببخشید اینم عکسش

 

 خیلی خوشحالمکه تو رو خوشحال میبینمو از خدا ممنون که هر   روز شاهد قد کشیدن و بزرگ شدن شما هستم و خیلی خوشحالم که خدای مهربون دختر نازی مثل شما رو به من داده .دوست دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شایان
11 دی 91 15:40
عزیزم من کلیپ برای تولد و هر مراسمی مثل جشن دندونی یا نامزدی یا عقد و حتی برای سورپریز کردن هر کی که دستش دارید درست می کنم (از عکس های کوچولوتون و یا هر کس دیگه ای با آهنگ های شاد و جذاب). که تو جشن ها و یا به صورت هدیه برای سالگرد ازدواج و یا یادگاری دادن به عزیزتون و دوستتون و یا سورپریز کردن خیلی جواب می ده.
اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com
ایمیل بزنید.

ممنون چشم حتما
مامان امیر مهدی
11 دی 91 16:58
مارال جان 30ماهگیت مبارک 120 ساله بشی
عزیزم با جشن قدم امیرمهدی اپم


ممنون دوست عزیزم
سودابه
12 دی 91 3:20
سلام عزیزم
چقدر دلم برای دختر ؛پسرهاو نوه های وبلاگیم تنگ شده بود.عسلی رو از طرف من ببوس
آپم عزیزم دوست داشتی قدمتون روی چشم
الهی همیشه به شادی


ممنون عزیزم چشم
مامان فرنیا
12 دی 91 7:46
عزیزم 30ماهگیت مبارک ایشالله 30سالگیت را بیایی اینجا خودت برامون بنویسی البته اگه تا انموقع ما هنوز باشیم
خیلی به این موضوع فکر میکنم که الان ما مامانها با هم دوست شدیم و برای هم مینویسیم بعدا که شما کوچولها بزرگ بشید بیایید و این وبلاگ را برای خودتان ادامه بدید و با هم دوست بشید


اره به خدا امیدوارم اون روزارو همه ما ببینیم
مامان یاشار
12 دی 91 14:50
لحظه لحظه بزرگ شدنت مبارک عزیزم


ممنون
مامان بنیتا
12 دی 91 15:48
رمز خصوصی فرستادم آخرین نظراتتونو ببینید