مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

* مارال فرفری *

مارال وجایزه های جدیدش

1391/10/3 2:09
نویسنده : مامان معصوم
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نانازم

یلدات مبارک عشقم

دوستای خوبم لیدای شما هم مبارک .ببخشید دیر تبریک گفتیم معذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خوب حالا بریم سراغ دختر عزیزتر از جونم.تازگیا با نمک ترین فرد فامیل شدی

فوق العاده ببا هوشو از نظر من با حافظه بسیار قوی که به راحتی همه چیز رو یاد میگیری و میتونی حفظش کنی

به خاطر همین جایزهای زیادی گرفتی

این کتابای قشنگ رو عمه کبری برات خریده(شادی کوچولو که خیلی هم برای شما اموزنده بوده )چون تونستی فصلها رو میوهارو شغلها رو وحیونارو یاد بگیری)(

 

 

این دفتر نقاشی  و مداد جادویی رو مامان شایسته برات خریده .چون دختر من یاد گرفته اماما رو تا امام 5 بشموره ......................آفرین به دخمل باهوش من

بماند که همیشه تو خونه آقا جون یا بابا حاجیت اینا رو که میگی جوایز نقدی هم میگیری

منم تمام این جوایز نقدی +پول قلکتو دارم میدم عمو عباس هر ماه برات سکه بیاره تا بزارم برا وقتی که بزرگ شدی بدم به خودت

که عکس بره ناقلا رو داره که شما هم خیلی این شخصیت کارتونی رو خیلی دوست داری

این کتابارم عمه کبری برات خریده که حیونا چه صداهای دارن خیلی کتابهای قشنگی البته تمامشون همرا ه با سی دی هم هست .

خوب اینم از جایزهای جدید شما البته بگما الان شما تنها سرگرمین شده این جایزها و یه جامدادی پر مداد رنگی که هر جایی میرم اینا همرا شماست

وسلام

خیلی خیلی دوست دارم .

بقول خودت دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 11:05
آفرین به این دختر باهوش کادو ها و جایزه هات مبارکت باشه
نیم وجبی
4 دی 91 13:33
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید


ممنون که به ما سر زدی با اجازه لینکتون میکنم
زهره
5 دی 91 10:40
مرحبابه این دختر ان شاالله خدابرات حفظش کنه.....


ممنون
پویا تم
5 دی 91 11:46
سلام مامان معصوم جون تقویم چه مدلی می خوای 13 صفحه ای یا 4 صفحه ای ؟؟؟برا سال 92 می خوای؟؟عکسای مارال جون رو به ایمیلم بفرست و بگو چه مدلی می خوای تا برات یه تقویم خشگل درست کنم ...وقتی هم درست کردم می ذارم تو وبلاگ اگه تایید کردی می فرستم به ایمیلت..
ایمیلم
parnia.sm90@yahoo.com

سلام میشه قیمتاشونم بدونم راستی عکسا تو چه مدلی باشه یا با چه لباسی بهتره؟
مامان یاشار
5 دی 91 15:58
یلدای نازگل خانوم و کادوهای خوشگلش مبارک


یلدای شما هم مبارک وممنون
مامان امیر مهدی
6 دی 91 2:01
کاشالا به این دخمل باهوش آفرین گلم
جایزه هات مبارک


ممنون
پویا تم
6 دی 91 10:46
سلام عزیزم سه تا تقویم رو برای یک نفر می خوای یا جدا جدا...اگه جدا جدا هر کدوم رو برا یکی می خوای که باید برا هر تقویم فعلا 8 تا عکس بده اگه بیشتر خواستم که دوباره بهت می گم بفرستی ...ایمیلم رو که می دونی؟اگه نمی دونی برات بفرستم ....


سلام من 3 تا یه شکل میخوام اخه اون موقع که فرق کنه میگن خوشگلشو خودش برداشته ولی یکی باشه بهتر راستی ایمیلتم برام بفرست؟
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 15:36
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان سانلی
11 دی 91 11:34
چقدر خاطر خواه داری مارال جونم خوشبحالت. البته یکیش هم خودمم هاااااا
پویا تم
14 دی 91 21:37
سلام گلم مشخص نکردی عکس کدوم پست ؟؟؟منتظرتم مامان معصوم جون


من فقط یه پست رمز دار گذاشتم وعکسارو از اونجا بردارید 4 تا عکسه .رمزم که بهتون دادم