مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

* مارال فرفری *

مارال واحوالات محرم91.9.13

1391/9/13 1:38
نویسنده : مامان معصوم
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.

وسلام دوستای خوبم دلم براتون تنگ شده بود .....بازم سلام

قربونت دخترم برم که رفته تو 29 ماهگی .....

اول 29 ماهگیت رو بهت تبریک میگم قلب

خوب مارال قشنگم ببخشید دیر اومدم اخه بازم این کامپیوتر خراب بود به خدا . داشتم میمردم که نمیتونستم از کارات و عکسات  بگم .ولی اومدن تا بگم چه قدر نازیو چقدر شیرین زبونقلب
 
 . خوب اول از محرم بگم که امسال برای شما لباس سقا گرفته بود که البته خودت میگفتی لباس امام حسینی پوشیدم

الهی دوررت بگردم .راستی یادم رفت بگم که بابا حسن جون چند ساله که تو هیئتشون روز عاشورا سقا میشه که من خیلی دوست دارم و امسالم که خیلی بیشتر برام شیرین بود که دو تا سقا داشتم .الهی من قربون دوتاتنون بشم .به خدا خیلی دوستون دارم

 

 

راستی شما امسال از صدای هیئت میترسیدی که ما باهاش خیلی مشکل داشتم .تا صدای دوهولو تبل میومد گریه میکردی و میگفتی به بابا حسن بگید  به اونا بگه تبل نزن من میترسم تازه یه بارم تو خونه تنها بودیم که داشت هیئت از خیابونمون رد میشد که اینقدر گریه کردی تا جاتو خیس کردی منم خیلی عصبانی شدم و تصمیمم گرفتم ببرمت بیرون که با چند بار بردنت تو هیئت بابا اینا دیگه نمیترسیدی تازه با خودت میگفتی من از هیئ نمیترسم ............................آفرین به دختر شجاع من

اینم شما هستی با امیرعلی (پسر عموی مامان) که به هم ابراز علاقه کردید

مارال و دوستای عزیزت  سهیل و امیر علی (پسر عموی مامان)

اینم گل دخترم با دایی حسین جونش که به خدا فوق العادستماچ

خیلی دوست داریم

عاشقتیم به خدابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 11:15
عزاداری هایتون قبول باشه


هم چنین
مامان فرنيا
13 آذر 91 11:42
عزيزم زندايي فرنيا خوزستان است و شوشتر زندگي ميكنه و از همونجا ان هديه را براش خريده بود


ممنون عزیزم
مامان فرنيا
13 آذر 91 11:44
واي عجب سقايي
همينه ديگه وقتي دختري نبينه اين صدا مربوط به چيه خوب معلومه ميترسه شما وقتي يك صداي مهيب مياد نميترسي؟
فرنيا هم تا يك صدا بياد با ترس ميپرسه صداي چيه؟ اما تا ميفهمه مي خنده ميگه ننيا نميترسه(فرنيا نميترسه)


درسته واقعا
مامان فری
14 آذر 91 0:21
ماشالله به مارال جون که هر چی می پوشه واقعا بهش میاد ،

راستی ممنون از اینکه از دایی تعریف کردی مامانی


خواهش میکنم
مامان فری
14 آذر 91 0:22
الهی فداششششششششششششش که انقدر قشنگ ابراز علاقه میکنه


ممنون عزیزم
مامان بنیتا
14 آذر 91 19:06
چه دختر نازی با این لباس قشنگش اون عکسش با باباییش خیلی قشنگه


ممنون
مامان یاشار
15 آذر 91 15:19
خیلی وقت بود که نمیتونستم به دوستای عزیزم سر بزنم. هزار ماشالا به این سقا کوچولوی خوشگل. چه عکسای قشنگی گذاشته بودی معصوم جون دستت درد نکنه. 29 ماهگی عروسک خانوم هم مبارک باشه. از قول من یه عالمه ببوسش


ممنون عزیزم شما لطف داری
مامان سمانه
18 آذر 91 3:28
قبولتون باشه
چقدر تو این لباس با نمک شده
سید الشهدا خودش نگهدارت باشه


مرسی
مامان فافا
19 آذر 91 1:17
مرال جان با این لباسا خیلی ماه شدی
انشاالله امام حسین نگه دارت باشه گلم


ممنون
مامان آیلا
20 آذر 91 8:42
من که به خدا با این لباس نمی شناختمت خانم کوچولوی عرب


مرسی دوست خوبم