مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

* مارال فرفری *

مارال و علاقه زیادش به پتو91.8.29

1391/8/29 21:11
نویسنده : مامان معصوم
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم خوبی

دختر نازم . تمام زندگیم

.الان شما تو 28 ماهگی هستی .ومن از این به بابت خوشحال به خاطر این که فهم و درکت بیشتر از این سنه و من از این بابت از خدای خودم ممنونم

الان وقت زیادی ندارم چون میخوام شما رو ببرم حموم فقط چند تا عکس از شما میزارم تا همیشه اینجا برات بمونه تا وقتی بزرگ شدی بدونی که چقدر به پتوت علاقه داشتی و به کسی نمیدادیش

 

 

عکس های 28 ماهگی مارال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دینا
29 آبان 91 23:58
مامان بنیتا
30 آبان 91 23:47
نگاه کن چه کیفی میکنه با پتوش خانوم خانوما


بله .موقع شستن پتو مکافات داریم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 11:33
منم بودم با این پتوی به این خوشرنگی و خوشگلی همه اش کیف می کردم
مامان فرنيا
7 آذر 91 15:08
سلام اين پتو را از نوزادي داشته يا جديد است؟ يعني مواظبت از اين پتو از طلاهاتون هم مهمتره


از نوزادی داشته البته دو تا داشته اینو دایش خریده بود خیلی دوسش داره.راستی رایانمون خرابه الانم خونه کسیم .حتما میام با عکسای سقاس مارال دوستون دارم
مامان سانلی
9 آذر 91 11:56
سلام دوستم.خوبین؟ پست سرماخوردگی رو دیدم.خیلی گذشته حتما خوب شدین..امیدوارم دیگه بیماری نیاد سراغتون
در مورد مارالمونم که این پتو میشه براش یادگاری بزرگ شه میده به دخترش میگه این مال مامانی بوده مثل من
میبوسمت گلمممممممم


ممنون دوست خوبم
مامان سمانه
18 آذر 91 3:27
عزیز دلم که پتوشو دوست داره از داشتنش لذت میبره