مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره

* مارال فرفری *

مارال گذشته و حال91.7.21

1391/7/21 2:20
نویسنده : مامان معصوم
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

 

خوبی دختر نازم امروز اومدم تا برات بگم از کوچیکیات تا به الان..میدونی چی؟ داشتم به گذشته

فکر میکردم .به اون کوچیکیات که نمیتونیستی چشماتو باز کنی .نمیتونستی با دستات چیزی رو بگیری

.دستات توان نداشت .نمیتونستی رو پاهات وایسی.نمیتونستی چیزی بخوری حتی شیر تو دفعات زیاد و کم

کم میخوردی ..میدونی اون موقع ها دلم خیلی به این ناتوان بودنت میسوخت و همش از خدا میخواستم

که بتونی تمام این کارا رو راحت  خودت انجام بدی .............................

حالا وقتش رسیده میتونی منو ووووهمه رو با چشمای قشنگت ببینی و من از خدا ممنونم

میتونی هر چی رو دوست داری بخوری

میتونی با دستات هر چیزی رو دلت میخواد بگیری و حتی عروسکاتو بغل کنی

میتونی رو پاهات بایستی و حتی بالا و پایین بپری که این کارو خیلی دوست داری

و حتی دوست داشتنتو ابراز کنی و بگی دوست دارم یا بگی ilove you

و و و ...خیلی چیزای دیگه و من به خاطر این همه وها تو رو عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)