مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

* مارال فرفری *

شیرین کاری های جدید مارال91.7.14

1391/7/14 3:09
نویسنده : مامان معصوم
889 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شیرین زبونم

 

 

خوبی گل دخترم الان که دارم اینا رو مینویسم شما و بابا حسن جون  خوابید .

 

الهی دورت بگردم اخه خسته شدی به خدا امروز شام خونه اقا جون ایوب بودیم چون عمه رویا هم اونجا

بود و قرار بود کارتهای عروسی عمو عباس رو مرتب کنن.

 

شما هم دیگه هر چی از شیطنتت بگم کم گفتم این بخشو باید اختصاص بدم که عمه مینا بگه ولی چون

قرار من بنویسم . دارم میگم .

 

اول از همه تا رسیدیم یه جنگو جدل با عمه مینا داشتی ........که حتی اینا هم شیرینه..خراب کاری که

میکنی میگی ببخشید معزرت میخوام.....به خدا بلای بلااااااااااااااااااااااا

 

 

دوم این که تا اومدیم شام رو بیاریم تو رفتی نشتی تو وسط سفره و شروع کردی به لیوانا رو چیدن

 

منم همون جا گفتم دختر من کدبانو به خدا.برای این کار قشنگت همه باهم دست زدن

 

سوم هم اینکه وقتی عمه رویا با عمه مینا داشتن کارتا رو مرتب میکردن  شما اومدی به ترکی گفتی اینا

 

کارت توی (یعنی کارت عروسی)اینقدر همه خندیدن.........................خنده

خوب دیگه اخه شما نازی به خدا......... مامانی خیلی دوست داره

 

چهارم هم اینکه اخر شب هم عمو عباس برات نانای گذاشت و شما کلی با عمه مینا رقصیدی.......

الهی.......... اینقدر ناز میرقصی تازه میگی عروسی عمو عباس اینجوری میخوام برقصم.

 

خوب اینم از امروزت .از این کارای نازت هر چی بگم کمه .......تازه وقتی حواست نیست دست میخوره به

 

صورتم یا هر جای دیگه (سریع میگی مامان معشوم هیچی نشد)

 

تازگیا دوتا از عروسکاتو خیلی دوست داری شب با اونا میخوابی و همه جا با خودت میبری تازه هر از چند

گاه میگی(داره گریه میکنه)یعنی که من باید پیش پیشش کنم و حتی بهش غذا میدی .میگی ببریم حموم

اینقدر این کارتو دوست دارم

 

راستی اینم یادم رفت بگم که عاشق پارک شدی اونم به خاطر این که عمه جون کبری میاد میبرتت مثل

دیروز که باهاش رفتی اینقدر دختر نازی بودی و عمه جونو اذیت نکردی .

از همه مهمتر اینکه اینقدر منطقی شدی که وقتی برات توضیح میدم به حرفم گوش میدی . حتی موقع

داروخوردن میری آب میاری و شربتت رو میخوری و حتی یاد آوری میکنی که اسپری بینیت رو هم بزنم 

 

به خدا شاهکاری به خدا

 

ممنون از خدای بزرگ به خاطر قشنگترین هدیش به ما

 

خیلی دوست داریم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی درسا
14 مهر 91 3:18
الهی بگردم مارالی با این حرف زدنت ..... فدای اون شیطنت هات عزیزم زنده باشی


ممنون عزیزم
مامان مانی
14 مهر 91 4:08
سلام مامان مهربون
فدای دخملیت با این همه ناز و ادا و شیرین کاریاش ببوسش


مرسی گلم
ناهيد مامان فاطمه گلي
14 مهر 91 6:54
سلام صبح. جمعه تون به خير
قربون مارا ل جونم برم بااون شيرين كاريهاوشيرين زبونيهاش واي كه چقدرخوردني ميشي


مرسی عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 9:27
سلام گلم
باید به این کدبانو دختر منطقی و عاقل آفرین گفت


امیدوارم زودتر هم مشکل رایانه تون حل شه
پیشاپیش عروسی هم خوش بگذره و مارال هر جوری دلش می خواهد برقصه


مچکرم مامان مهربون
نایسل
14 مهر 91 10:19
چه دلبری میکنه دخترتتت الهی قربونش برم من اینقد رمهربونه باهوشه


ممنون الناز جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:58
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه


]چشم
خاله ی نـــــــورا!
14 مهر 91 16:30
ای حانم
خاله نرگس
15 مهر 91 1:57
دلم ضعف کرد آخه . ببینمش قورتش دادم . حالش خوب شد سرماخورده بود ؟
مبارک باشه پیشاپیش عروسی . ایشالله عروسی مارال گلی .



ممنون نرگس جون نه بابا از جونش در نمیاد این سرما خوردگی
مامان فافا
15 مهر 91 10:50
سلام مامانی.با تاخیر زیارتتون قبول
قربون مارال عزیزم بشم با این شیرین زبونیاش
یه اسپند واسش دود کنی مامانی که تو عروسی چشم نخوره


ممنون عزیزم
مامان آیلا
15 مهر 91 12:30
پس حسابی خانم خوشگل ما مثل بلبل شدی


اونم چه بلبلی ................
خاله ی نـــــــورا!
15 مهر 91 17:08
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
روزت مبارک مارال جان


ممنون عزیزم
مامان فافا
16 مهر 91 22:21

هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .

مارال جان روزت مبارک


ممنون گلم
مامان دخملی
17 مهر 91 1:40
سلام مامانی
عکس پسرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نی نی من دخمل بابا
اسمشم پرینازززززززززززززززززززز هست


ببخشید به خدا اشتباه نوشتن بود روی ماه پریناز رو ببوس .راستی روز کودک هم مبارک باشه
مامی مهدیار
17 مهر 91 2:20

قربون این دخمل شیرین زبون برم من
عروسی خوش بگذره عزیزم
قاشلارین اوخدی سنین،عاشقین چوخدی سنین، من سنی چوخ سئویرم خبرین یوخدی سنین.


ممنون خیلی قشنگ بود
سپیده
17 مهر 91 12:30
ممنون خانمی. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان بنیتا
17 مهر 91 17:40
سلام روزت مبارک عزیزم دلم تنگ شده پس کی عکساتو میذاری


ممنون گلم هنوز این کامپیوتر لعنتی درست نشده
راضیه مامان محیا جون
20 مهر 91 14:27
اخخخخخخخخخخ جونم به این دختر ملوس گل ماشالا بهت عزیزم


ممنون