مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

* مارال فرفری *

دوست جونیا دعا کنید

1391/6/20 1:22
نویسنده : مامان معصوم
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا ...................................

 

و سلام دخمل ناز مامان...........................

 

امروز روز خوبی نبود  به خاطر اینکه من شما رو ساعت 3 بردم دکتر .......................

 

میپرسی برا چییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

 

اخه میدونی چیه چند روزیه ادرار و مدفوعت تیکه تیکه میاد و اینگار که یه کمی سوزش ادار داری و حتی

 

شکمتم شل کار میکنه و خیلی به غذاخوردن میلی نداری .منم خیلی نگران شدم و بردمتپیش دکتر . اونم

 

وزنت کرد 15 بودی و قدتم 89  گفت خیلی  عالیه

 

ولی به خاطر این مشکلات  برات یه سری آزمایش ادارو مدفوع  نوشت و یه آزمایش  قند خون و آهن

 

نوشت تا علتشونو بدونه .ومنم قراره فردا بببرم پیش عمه کبری تا آزمایشاتو بگیره.

 

 خیلی نگرانم امیدوارم که همش سالم باشه ..

 

وقتی تو کوچکترین مریضی رو داشته باشی من واقعا میمیرم

 

زنگی بدون تو برای ما یعنی هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

 

تو معنی زندگی هستی .مامان با تو کامل میشه

خیلی دوست دارم

عاشق شیرین زبونیاتم به خدا

 

خدایی که تو رو به ما هدیه داده نگهدارت باشه و همیشه صحیح و سالمت نگه داره

 

دوست دارم فراووووووووووووووووووووووووووووون

 

به امید فردای بهتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

خاله نرگس
20 شهریور 91 1:40
الهی عزیز دلـــــــــــــــــــــــــــم .. ایشالله که هیچ مشکلی نیست و زود زود زود خوب میشی گلم .. نگران نباش مامانی توکلت به خدا باشه ..


مرسی ممنون نرگس جون
مامان یسنا گلی
20 شهریور 91 8:08
نگران نباش عزیزم.
انشاالله که چیزی نیست و مارال جونم هیچ مشکلی نداره.
دکتر فقط واسه چکاپ و مطمئن شدن از اینکه مشکلی نداره آزمایش نوشته.
دوستتون دارممممممممممممممممم


ممنون دوست خوبم با حرفات دلمو آروم کردی
مامان آیلا
20 شهریور 91 17:18
ان شا اله که هیچ مسئله ای نباشه


ممنون از دل گرمیت
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 1:09
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


چشم عزیزم من با اجازه لینکت کردم دوست خوبم
زهره مامان نیایش
21 شهریور 91 9:11
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری مخصوصا عکسای دختر خوشگلت که اون رو هزار برابر خوشگل تر کرده من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن ممنون
راستی ایشاا... که دخترت مشکلی نداره


ممنون عزیزم لطف کردی سر زدی منم با تفتخار شما رو لینک میکنم امیدوارم دوستای خوبی باشیم
زن دایی فریبا
21 شهریور 91 9:40
نگران نباش انشالله زود زود خوب میشه ، امیدت به خدا باشه


ممنون عزیزم راستی بیا اون پارچه رو ببین
زن دایی فریبا
21 شهریور 91 9:42
رای گیری مسابقه رویای زیبا امروز آخرین روزه ، نمیخوای رای بدی؟


چرا حتما
مامی مهدیار
23 شهریور 91 2:27
الهی قربونش بره خالش
انشاالله که طوریش نیست
همیشه سالم باشی گلم


مرسی خانومی مچکرم
مامان بنیتا
23 شهریور 91 12:30
سلام
امیدوارم که هیچی نباشه نگران نباش عزیزم


ممنون از دلگرمیت عزیزم
آرزوی من
23 شهریور 91 19:17
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^✿ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^✿ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^✿ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^✿ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^✿ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^##^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^###^^✿ ^###^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^####^^✿ ^####^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم^^###^^^^###^^^✿ ^^###^^^^####^^آپـــــــــــــــــــــــم^^####^^^^####^^^✿ ^^####^^^^#####^^آپــــــــم^^#####^^^^^###^^^^✿ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^✿ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^^^#########################^^^^^^^^✿
آرزوی من
23 شهریور 91 19:19
دیدی هیچی نبود مامان خانم بیخودی نگران بودی


بله خدارو شکر چند تاش خوب بوده ولی ازمایش خون مونده
خاله نرگس
23 شهریور 91 23:10
مرسی عزیزم . حال مارال جون چطوره ؟؟؟


آزمایش ادارو مدفوع خوب بود باید شنبه ببرم
آزمایش خون بده برا قند و آهن

مامان دینا
24 شهریور 91 0:46
سلام دوست خوبم .انشالا که چیزی نیست .نگران نباش.روی ماه مارال جونو میبوسم


ممنون گلم مچکرم
مامان یاشار
25 شهریور 91 11:22
وای دیر رسیدم مارال خوشگلم چی شده؟ایشالا که هیچی نیست نگران نباش خانومی. خبر شدی زودی بهمون بگو و ما رو از نگرانی در بیار. روی ماهشو ببوس


ممنون عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:09
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید


ممنون
مامان فرنيا
27 شهریور 91 14:15
سلام ايشالله اين گل دختري چيزيش نيست و زود خوب ميشه البته ميدونم تااحالا جواب ازمايش را گرفتيد و خيالتون راحت شده


ممنون عزیزم خدا رو شکر بهتره
مامان امیر مهدی
27 شهریور 91 14:41
سلام معصومه جان انشاالله بلاش دوره زود خوب بشه.ما هم مشهد بودیم ببخشید بی خبری شد.جریان رفتنمون رو نوشتم بیا بخونش.من و امیر مهدی هم مریض شدیم


سلام زینب جون زیارت قبول حتما میام
نایسل
28 شهریور 91 0:20
سلام گلم خدا بد نده مارال حالش چطوره خیلی ناراحت شدم گلم منم خیلی نمیام میام زود میرم عزیزمم
یه فیس بوک بساط خیلی خوبو جالبه فدات شممم
خیلی دل تنگتون هستمم دل تنگ همه مرسی یادمی گلممم بوس
برای سلامتی مارالم هم دعا میکنم


ممنون عششقم موفق باشی
مامان سمانه
28 شهریور 91 2:46
الهی خاله فدات بشه نشنوم مریضیت و
قربونت برم که اذیت شدی
ولی مامان جون ان شالا که چیز مهمی نبوده
حتما" بی خبر نذارمون
امیدوارم تا الان کاملا" خوب شدی و با اشتها غذات و میخوری


مرسی گلم بله خدا رو شکر خوب شد
مامان یسنا گلی
28 شهریور 91 10:01
عزیز دل خاله مارال جونم روز دختر مبارک عسلم.
امیدوارم تا همیشه یه دخمل خوب و نمونه باشی.بوسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون دوست خوبم منم روز دختر رو به یسنا جون تبریک میگم
مامانی روژینا
28 شهریور 91 15:06
الهی خاله جون چی شدی ایشالا که خوب بشی عزیزم منتظرشنیدن خبرای خوب هستیم


ممنون عزیزم .بله مارال گلی خوب شد
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:57
خوشحالم که حال مارال جون بهتره
لطف کنید ادرس جدید وبلاگ دخترم را توی لینک دوستانتون ثبت کنید
مرسی


مممنون