مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

* مارال فرفری *

مارال جون و علاقه زیادش به .............................

1391/6/4 2:55
نویسنده : مامان معصوم
684 بازدید
اشتراک گذاری

..............................................

سلام دوست جونیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


وسلام به دختر از گل بهترم.........که عاشقشم


دختر نازم امروز کلی خسته شدی میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اخه از صبح که پاشدیم من به  بابا جون حسن گفتم بریم فروشگاه شماهم پشت بند من

گیر دادی و بلاخره پیروز شدیم و بابا جونی ما رو برد.هورانیشخند


اخه شما عاشق فروشگاهی

 

از همون دقیقه ای که راه افتادیم به همه میگفتی داریم میریم (اورشگا)


الهی دورت بگردم انقدر خانوم شدی


وقتی چیزی رو میخوای میگم نه داریم میگی( بله  .باشه )فوق العاده منطقی برخورد میکنی


الهی دورت بگردم به خدا عاشقتم

 

از بحث خارج نشیم بعد از کلی خرید اومدیم و طبق روال همیشه شما ذرت مکزیکی


سفارش دادی و بابا جونم با کمال میل مثل همیشه دستور شما رو سریع انجام دادو برات


خرید


بعد از اومدن از فروشگاه من شما رو گذاشتم خونه مامان شایسته چون اونجا عقد دعوت

بودیم عقد دختر همسایه بود که انداخته بودن خونه مامانی.


بعد منو بابا جون حسن امدیم خون من وسایلارو جابه جا کردم واومدن اونجا .بماند که شما


از اولین آهنگ رقصیدی تا اخرشالبته با امیر علی (پسر عموی من)


وبماند که همه قبون صدقت میرفتنو بوست میکردن


خلاصه از اونجا هم اومدیم خونه واماده شدیم رفتیم شام  خونه خاله لیلا


دیگه  شب داشتی از خواب بیهوش میشدی ک بلاخره تو راه برگشت خوابیدیخواب و امروز

ماهم اینطور رقم خورده بود گلم


راستی چند تا عکس خوشگل برات میزارم تا ببینی عزیز دلم

 

 

انتظار برا ذرت مکزیکی

 

 

امیدورام همیشه خوش باش شادی


تو آرزوی منو بابا جونت عزیزم


خیلی عاشقتیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیلا
4 شهریور 91 11:44
همیشه به تفریح و گردش


مرسی عزیزم
مامی مهدیار
4 شهریور 91 12:40

ماشاالله ، زنده باشه الهی این دخمل ناز



ممنون
مامان امیر مهدی
5 شهریور 91 1:41
به به ذرت مکزیکی من عاششششقشم.با سس زیاد


زینب جونم منم خیلی دوست دارم اون چاق کننده رو
شاهده
5 شهریور 91 5:50
ماشالله لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
الهیییییییییییییییی جیگولییییییی چقده شما نازی عشققققققم...الهی که همیشه شاد و سلامت باشی...برا منم دعا کن عزیزم


ممنون گلم......حتما عزیزم
مامان فرنيا
5 شهریور 91 8:02
پس شما هم مثل ما هستيد مادر و دختر عاشق خريد


وای خرید عشق منه
مامان دینا
6 شهریور 91 0:21
سلام وصد سلام به ابن دخمل قشنگ موفرفری:قربووون اون اروشگا گفتنتX
هزار ماشالا مثل فرشته ها می مونی عزیزکم


سلام عزیزم.ممنون نظر لطفته
مامانی روژینا
6 شهریور 91 16:22
ماشالا خانومی منم مثل مارال خانومی خرید کردنو دوست دارم


مرسی که سر زدی عزیزم حسن جون میگه کدوم خانومو میشناسی خرید کردنو دوست نداشته باشه
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 0:26
عزیزم چه با مزه منتظر وایسادههر بچه دیگه ای بود فروشگاه رو به هم میریخت.خدا حفظش کنه از بس خانمه


خانومی از خودته
مامان احسان
3 مهر 91 11:44
سلام امروز اولین باری بود که به وبتون سر زدم ماشالله چه دختر نازی چه بلوز خوشگلی هم پوشیده خدا نگهدارش باشه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


ممنون عزیزم که سر زدی حنما بهتون سر میزنم