مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

چند عکس باحال

1391/5/20 1:58
نویسنده : مامان معصوم
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل اینم عکس سه نفره ما تو عید پارسال

 

 

اینم شماید که رفتی تو حسسسسسسسسسسسسس{#emotions_dlg.e38}

 

الهی مامان معصوم اون دو تا مرواریدتو بخوره{#emotions_dlg.e19}

 

 

اینم مارال رانندهههههههههههههههههههههههه{#emotions_dlg.e49}

 

 

 

الهی دورت بگردم اینجا 4 ماهت {#emotions_dlg.e11}

 

 

اینم جیگر طلای منه  تو تولد 1 سالگیش با اون دندونای نازش{#emotions_dlg.e38}

 

 

جونننننننننننننننننننننننننننم اینجا 8 ماهت و عید سال 90 که تو جلفا هستیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نایسل جون
20 مرداد 91 2:55
الهی خاله فداش شهههههه قربونششش برممم منننن مثه مامانش خوشگلهههههه
ولی خوب بیشتر شبیه باباشه


فتو کپی بابا شه اصلا اینگار من کارهای نبودم به خدا
نایسل جون
20 مرداد 91 2:55
فدات شممم عزیزم الهی حاجت روا شی


ممنون هم چنین عزیزم
مامان لنا
20 مرداد 91 4:10
خیلی قشنگ بود .چقدر بامزه میری توحس خاله جون؟؟؟؟؟


ممنون گلم که سر زدی
بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:41
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .


ممنون از سر زدنتون چشم
مامان بنیتا
20 مرداد 91 15:50
سلام
ممنون که به ما سرزدید لینکتون کردم گلم
مارال جونو ببوسید


ممنون گلم منم با اجازه لینکت میکنم دختر نازتو ببوس
مامان امیر مهدی
20 مرداد 91 17:58
اخی عزیزم فدای خودتو اون حجابت خاله جون
معصومه جون بیشتر شبیه باباشه هاااااا
البته من اینطور حس کردم
مارال جونمو محکم ببوس
راستی چرا وقتی میای پیشمون ادرس نمیزاری


سلام عزیزم بله واقعا شبیه حسن جونه و من فقط نقش زحمت کشیدن رو داشتم.
اخه اینقدر سرت شلوغه و همش آنلاینی که میگم مزاحم میشم
مامان سمانه
20 مرداد 91 21:35
وای عزیزم چه عکسهای نازی چقدر با نمکه اون عکسی که خودش و لوس کرده
مارال جونم فکر کنم بیشتر شبیهه باباش باشه نه
ولی چه خوب که تونستیم خودتونم ببینیم خیلی خوشحال شدم


مرسی گلم بله کلا شبیه بابا شه من خیلی دخالت نداشتم تو این مسئله و فقط زحمت کشیدم
فاطمه سادات
22 مرداد 91 18:02
چه بانمکه مارال جون
منم لینکتون میکنم


مرسی که بهمون سر زدید
مامان فرنيا
23 مرداد 91 10:42
سلام چه خوبشد عكس خودتونم ديديم واقعا از اشناييتون خوشحالم نميدونم چرا حس ميكنم خيلي شبيه كسي هستيد كه من ميشناسم
خوب اشكال نداره دومي ايشالله شبيه خودتون ميشه


ممنون عزیزم خدا از دهنتون بشنوه
مامان یاشار
23 مرداد 91 15:04
نازی واقعاً عکسای قشنگی گذاشته بودی معصوم جون. به نظر من نگاه مارال کاملاً شبیه خودته. خدا برات حفظش کنه


ممنون
مامان فافا
23 مرداد 91 18:24
سلام عزیزم.ماشاالله چه دختر نازی دارید
خدا حفظش کنه
ممنون که اومدین سر زدید.من هم شما رو با افتخار لینک میکنم
امیدوارم که دوستای خوبی برای هم باشیم


ممنون
راضیه مامان محیا جون
24 مرداد 91 2:25
وای خدا این دخمل خوشمل چقده شبیه بابا جونشه


بله
مامان امیر مهدی
24 مرداد 91 2:27
راستی بیا اپم


مامان زهرا
24 مرداد 91 10:13
چه عکس های باحالی
امیدوارم همیشه شاد باشید.


ممنون عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 17:48
سلام ممنون که سرزدید چرا که نه برید خصوصی لطفآ مارال عزیزم ماشالا خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه با این عکسهای خوشگل


ممنون
ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 17:49
5060
مامان امیر مهدی
24 مرداد 91 20:14
سلام معصومه جون
ممنون که اومدی
بازم که ادرس نزاشته بودی
مارال جونو محکم ببوس


زینب جون سلام چه آدرسی؟
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:09
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون . من هم آرزوی بهترین ها رو برای شما دارم
مریم خانم
28 مرداد 91 16:21
نه به اون لباس قرمزت نه به این حجابت درهرلباسی باشی بانمکی خانومی به منم سربزن


ممنون
شاهده
5 شهریور 91 5:46
سلام مامان معصوم جانم خوبی عزیزم با هزااااااارتا شرمندگی و خجالت اومدم پیشت خیییلی بی معرفت و بی مرامم نه؟؟؟ شرمنده ام ولی نمی دونم چرا قسمت نشده بود زودتر ازینا بیام پیشت و برا نفس خانوم یادگاری بذارم...بازم عذر می خوام حالا اجازه میدی لینکتون کنم؟؟؟
راستی عزیزم چرا خوش بحالم؟؟؟


خواهش میکنم.به خاطر زیارت رفتن ما که اینقدر سرمون شلوغ .که خیلی وقت نرفتیم
مامان دینا
7 شهریور 91 22:11
سلام معصوم جان .واااای که چه خانواده سه نفره خوشگلیچه قدر خوشحال شدم که چهره زیباتو دیدم واقعا که اسم ومسما به هم میاندوستتتتتتتتتتتتتون میدارم


خواش میکنم گلم نظر لطفتونه
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 0:30
ای خدا چه قدر مارل جون شبیه پدرشه.
مامان معصوم خیلی خوشحال شدم چهره ات رو دیدم ایشالا همیشه سالم و سلامت در کنار هم زندگی کنیید.


ممنون عزیزم