مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

* مارال فرفری *

مارال در حال عبادت

1392/7/14 13:58
نویسنده : مامان معصوم
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

به خدا قشنگترین چیزییییییییییییییییییییییییییییییییییقلب

الهی خدا همیشه نگهدار تو باشه فدای رازو نیازتماچ

 

اینم اخر نماز ............................الهی فدات

الهی فدای نماز خوندنت 

الهی قربونت بشم که اصلا چادر بهت نمیاد

راستی این چادر رو مامان صغری برات خیلی کوچولو بودی خریده بود

قربونت برم که قد کشیدی چادر برات کوچیک شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 2:36
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$

___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

________$$$(¯`(*)´¯)$$

___________$(_.^._)$

____________$$$$$$



روز جهانی کودک مبارک






ممنون


مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 11:25
روزت مبارك مارال جووووووووووووووون


ممنون دوست خوبم
مامان طاها
16 مهر 92 16:59
ای جونم ، فدای عبادتت شم
مامان فرنيا
17 مهر 92 16:04
روز كو دك مبارك دختر قشنگم ماماني گل دختري به اين خوشگلي و نازي چرا ميگي چادر بهش نمياد به نظر من اين گوگوليها هر لباسي بپوشن خيلي ناز و خوشگل ميشن


ممنون
مامان فرنيا
17 مهر 92 16:05
مارال جونم نمازت قبول باشه ما را هم دعا ميكني؟


ممنون بله
مامان نیایش ونازنین
21 مهر 92 9:02
سلام عزیزم . نمازت قبول خدا صدای شما فرشته ها رو خیلی زود می شنوه . همیشه سالم و تندرست باشی و زیر سایه پدر و مادر مهربونت روزگار خوشی داشته باشی .


ممنون عزیزم
مامان دینا جون
9 آبان 92 0:44
ای جونم با این نماز خوندنت .یعنی من هلاک این کارای بچه هام
سودابه
12 آبان 92 9:29
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین التماس دعا از دخمله با اون چادر نازش
مامان نگین
24 آذر 92 13:52
چه دخمل نازی خدا برات نگهش داره گلم موفق باشی