مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

ابتکار مامان معصوم

1391/5/7 19:18
نویسنده : مامان معصوم
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

 

 بازم سلام میدم به همه مامانا و نی نی های نازشون و البته دختر شیرین تر از عسل خودم

 

  دخمل نانازم من که  امروز دارم از گشنگی میمیرم باورت نمیشه مارال جون .شمااز صبح که

چشمتو باز میکنی باید بخوری  از صبحونه و نهارو شام  گذشته  هر چی شده از پاستیل گرفته

برو تا میوه یا لواشک پذیرایی .دیگه جونم بگه همه چی به غیر از پفک و چیپسو  .حالا چرا یه دونه

کوچولو میخوری ولی چیزای مورد علاقت نیست

 

قربونت برم انقدر فهمیده ای به خدا:

 

 

وقتی من یا هر کسی از اعضای خانواده میبرنت سوپر مارکت فقط شیر یا آب میوه (به قول خودت

قوقو)میخری.

 

بله داشتم میگفتم عزیزم :انقدر باید از صبح  به شما چیزای مختلف بدم بخوری که خودم نمتونم

بخورم به خدا ضعف میرم .الان که دارم اینا رو به شما مینویسم جون ندارم .

 

کارم امروز فقط این بوده شام دلمه بادمجون .فلفل دلمه ای و گوجه گذاشتم دستور بابا جونت

بوده و از همه مهمتر یه چیزی کشف کردم اونم اینه که چون شما خرما خیلی دوست داری ولی با

هستش مشکل داری  . منم یه چیز خوشگل با خرما درست کردم که هم خوشگل و هم خوشمزه

امیدوارم خوشت بیاد .

 

اینم عکسشه که برات میزارم دختر عزیز تر از جونمقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله ی نـــــــورا!
7 مرداد 91 22:33
چه مــآمــآن هنرمندی
خوش به حـــال مــآرآل جون که مآمآن به این خوبی دآره

نـــورآی مآ اصلا خـــرمآ دوست نــدآره


اخی خوب این مدلی که من درست کردم درست کنید شاید دوست داشت
مامان یاشار
8 مرداد 91 13:20
قیافه شون که واقعاً هوس برانگیزه. خوب به ما هم یاد بده مامان با سلیقه


چشم خیلی راحت میزارم تو پستم
نایسل خانم
8 مرداد 91 14:01
خیلی عالیه ای ول مامان منم اینو درست میکنه خیلی خوشمزه استتتت


بله واقعا خوشمزست
نایسل خانم
8 مرداد 91 14:02
الهی فداش بشه خاله

راستی فهمیدم چی شد بت میگم تو از کجاش ندیدی


یاسمین رو برد خونه مامانشینا
جن دایی فریبا
8 مرداد 91 18:32
وااااااااااای دلم خواست


اخی پنجشنبه درست میکنم بخور
مهتاب
8 مرداد 91 23:34
. . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

خیلی جالب درست کردی معصومه جون ایده جالبی


خواهش میکنم ولی حتما درست کن جالبه
جن دایی فریبا
9 مرداد 91 11:54
معصوم جان خصوصی داری
منصوره
10 مرداد 91 0:24
سلام ماشاالله دختر با نمکی دارید من دوست عمه کبرا هستم عکسهاشو تو وبش میبینم ولی حرفهاشم حفظم چون عمه کبرا محل کارش بجای سلام میگه بچه یا سایه خدا براتون نگهش داره ،موفق باشید


سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنید
مامان زهرا
10 مرداد 91 12:05
خانمی
کاشکی دستور العمل هم می ذاشتی
این خوش رنگ و قیافه ها چیه ؟


خرماست که من هسته و پوستشو کنم و با کره تفت دادم و به پودر نارگیل و گردو و هر چیز دیگهآغشته کردم
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 17:46
گلم من شما رو لینک کردم


سلام ممنون عزیزم
عروسکم پرنیا
10 مرداد 91 20:19
سلام :چه کار جالب وزیبای می تونم بدونم اون ترکیبات رنگی چیه


سلام اونا خرما هستن
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
19 مرداد 91 13:56
حیف از این نعمت بهشتی خدا که اینجوری فاسدش کردید


منظورتون رو نفمیدم میشه بهم توضیح بدید؟
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
19 مرداد 91 14:04
مطلب ژله و پاستیل رو تو وبلاگم بخونید
http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/post195.php
امیدوارم که بعد از این به این دختر ناز و خوشگلتون پاستیل ندید بخوره


سلام ممنون که به ما سر زدید
خیلی خوب شد که به من گفتید به خاطر اینکه بابای مارال میگه پاستیل خوبه وخیلی براش میخره
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
19 مرداد 91 18:04
شما خرمای سالم رو با روغن بد سرخ کردید و روش رو هم با پودر رنگی تزیین کردید تمام خواصشو از بین بردید و به جاش یه چیز سمی درست کردید


ممنون که گفتید
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
21 مرداد 91 15:14
سلام
الحمدلله مشکل دخترتون حل شده
دخترتون سو مزاج سرد داره نباید غذاهای سرد مزاج بخوره اگر هم غذای سرد دادید بهش حتما باید با مصلح بدید تو وبلاگم لیست مصلحات غذاهای سرد هست از اون استفاده کنید

این هم لینک مصلحات غذاهای سرد
http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/post158.php


ممنون