مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

* مارال فرفری *

چند عکس زیبای زیبا از نانازم

1391/5/3 23:49
نویسنده : مامان معصوم
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام


اول بگم :امروز یه مسقطی خوشمزه خوشگل درست کردم


اینم عکسش:


 

ودوم: افطار حلیم گذاشته بودم بیاو ببین به خدا همه گفتن خیلی

خوشمزست تازه حسن جون


میگه هر کسی نمیتونه حلیم این جوری بزاره البته دستت مامانم درد

نکنه اون بهم یاد دادهماچ


البته چون بردیم خونه پدر شوهرم یادم رفت عکسشو بندازم ناراحت


یه روزه دیگه میپزم و عکسشو میزارمنیشخند


اینم گل دخمل شیطونمه


 

به خدا این شیطون عشق منه

 


فعلا بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله ی نـــــــورا!
4 مرداد 91 0:39
سلآم
دختر خیلی نــــــــــــــــــــآزی دآرین
الهی همیشه سآلم و شـــــــــآد بآشه
کفشاش خیلی نآزن
تولد مآرال جونم پیشآپیش مبــــــــارک
من با اجازه وب دختر خوشکلتونو لینک کردم اشکالی نداره؟؟؟؟


نه عزیزم باعث افتخاره
مامان فرنيا
4 مرداد 91 13:16
عجب دختري چه ژستهايي ميگيره و عجب ماماني داره اين دختر
چه شود اين دختر بااموزشهاي اين مامان عزيزم تولدت مبارك منتظر عكسهاي تولدت هستيم


ممنون گلم شما ب ما لطف دارید دوست عزیز مسقطیمو دیدی دوستم؟
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:04
وای دستور مسقطی تو میدیییییی من هوسم کردددد


منم از رو آشپزی های مامانم پختم البته من خودم بلد بودم ولی خیلی سخت بود اینی که درست کردم رو از اون جا یاد گرفتم خیلی راحت بود وخیلی خوشمزه به خدا
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:04
قربونش برم اینقدر بلا استتتتتتتت با این فیگوووراشش


ممنون
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:04
مرسی گلممم
امروز رفتم آزمایش فردا نتیجش میاد برام دعا کن


ان شا الله که خیر
آتـــریــســا جــون
5 مرداد 91 13:30



. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$




آپــــــــــــــــــــم



بله مرسی که بهما سر زدید

مامان آینده(آرزو)
5 مرداد 91 17:35
سلام عزیزم میسی که بهم سر زدی .....انشاا... برام حتما دعا کن تو این روزا ممنونم دوست گلمممممممممم .....خیلی خوشحال شدم


خواهش میکنم عزیزم هر چی خدا صلاح میدونه اون مهمه
مامان سمانه
6 مرداد 91 2:23
وای ماشالا این گل دختر روز به روز شیرینتر و خوردنیتر میشه با اون کفشهای خوشگلش که اینقدر بهش میاد
مامان معصومه جون طاعات و عباداتتون هم قبول باشه و ما رو هم دعا کنید


هم چنین شما هم مارو دعا کنید


مامان ترنم کوچولو
6 مرداد 91 11:53
به به چه مسقطی خوشمزه ای.جونم حلیم جای من خالی.
حانم عزیزم چه تیپ نازی.خاله فزبونت


خواهش میکنم عزیزم بس شما هم حلیم بازید
مامان زهرا
6 مرداد 91 12:03
وای خانمی دستت درد نکنه
مسقطی چه رنگ و شکلی داره
مطمئنم خیلی هم خوشمزه است

مارال جون را ببوس با اون کفش های قشنگش


خواهش میکنم گلم
مامان فرنيا
7 مرداد 91 9:18
بله مسقطي و بقيه غذاهايي كه ميپزيد و دستورش را ميگذاريد واسه همين هم گفتم چه شود اين دختر با اين مامان هنرمند


خواهش میکنم راستی یه چیز با حال با خرما بلدم امروز میزارم خیلی شیک و راحت و خوشمزست یه با امتحانش کنید
مامان یاشار
8 مرداد 91 13:19
به به به. دهن ما هم آب افتاد خانومی. دخملتون هم که الحق دلبره


خواهش میکنم
مهتاب
8 مرداد 91 23:37
چقدر خوشمزه درست کردی


خواهش میکنم عزیزم بفرماید