مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

* مارال فرفری *

دوشنبه91/3/8

1391/3/9 3:35
نویسنده : مامان معصوم
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شب بخیر خیلی خسته ام حتما میپرسید چرا ؟ اخه امشب پدر شوهرم اینارو دعوت کرده بودم شام.البته ابجی رویا واقا مهدی هم بودن که میدونید چی شد اصلا یادم رفت بهشون زنگ بزن البته بکم به خدا یادم بود فراموش کردم .بیچاره خودش شنیده بود زنگ زد گفت ماهم میایم (بازم میگم رویا جون معذرت.................... خیلی خیلی دوست دارم باورکن)قلبقلب

امشب بهمون خیلی خوش گذشت من خیلی دوست شون دارم همشونو میگم و دوست دارم وقتی میان اینجا همه جوره بهشون خدمت کنم و هر چی رو که دوست دارن براشون بپزم میدونید شامم چی بود نیشخند

(زرشک پلو با مرغ (به خاطر همشون)..............مرغ شکم پر.(به خاطر بابا جونم).................رولت اسفناج.....................باقالی پلو.(مامان جون)......ماست وخیار پر از سیر( به خاطر مینا جون)....................سالاد شیرازی(به خاطر ابجی کبری).

لوبیا چیتی.................وزله................

ببخشید ما بقی غذاها این قدر دیر شام خوردیم که هول هولکی شد یادم رفت عکس بندازم ناراحتهمه بچه ها از همه چی  خوششون اومده بود البته ابجی کبری از لوبیا چیتی بیشتر  بیشتر خوشش اومده بود (از همین جا بهش میگم ببخشید خواهر بقیه خوشمزه نشده بود)ماچماچ

  

شامو که  خوردن رویا جون وکبری جون کلی کمک کردن .منم چایی رو ریختم و بعد میوه رو هم اوردم البته کسی برا میوه جا نداشت.البته مارال  نذاشت میوه ها دست نخورده برگرده کلی میوه پرتاب میکرد اینورواونورنیشخند

 حسن جونی خیلی امشب دیر اومد .امروز کارشون زیاد بوده .بیچاره خیلی خسته بود همین که مهمونا رفتن .اون خوابیدمنم به گفته مارال جونم کارتن بع بعی رو گذاشتم و همون جا شامشم دادم خورد و چند دقه بعد خوابیدمنم ظرفا رو جابه جا کردم کارم که تموم شد اومدم پیش شما.....................ماچ

شب بخیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
9 خرداد 91 14:17
خسته نباشید
همیشه شاد و خندان باشید


قربونه شما
مامان زهرا
9 خرداد 91 14:17
سلام خانمی
خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید و
ممنون تر می شیم به زهرا جون در مسابقه عکس نی نی ها در آدرس زیر رای بدهید
از حمایتون سپاسگذاریم
http://noruz1391.niniweblog.com



چشممممممممممممممممممممممممم
مامان زهرا
9 خرداد 91 14:18
خسته نباشید
کلی زحمت کشیدید
امیدورام همیشه شاد و سر خوش باشید


مرسی گلم