مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

* مارال فرفری *

سالگرد ازدواجون مبارک

1391/11/14 22:28
نویسنده : مامان معصوم
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

 

فقط اومدم تو وبلاگ قشنگت این رو ثبت کن

 منو بابا حسن فروردین  17/1/86

 که مصادف با 17 ربیع الول بود ازدواج کردیم

و از اون موقع تا الان.دوبار سالگردمون رو جشن میگیریم

یه بار شمسی و یه بار هم قمری

امروز هم همون قمری بود

.خوشحالم که همسر مهربون و دختر ناز ی دارم

که به خودم میبالم

خیلی دوستون دارم

و ضد البته همسر عزیزتر از جونمو

از همین جا میگم

قلبقلبخیلی دوست دارم حسن جونماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
11 بهمن 91 7:24
تبریکککک میگم گلمممم به خوبی خوشی عاقبت به خیر بشین
چقدر بزرگ شده کلی بوسش کن


ممنون عزیزم
مامان نیایش
11 بهمن 91 9:36
سالگرد ازدواجتون مبارک . ایشالا سایه اتون صد سال بالای سر مارال جون .


ممنون
مامان بنیتا
11 بهمن 91 21:52
سلام سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم امیدوارم سالیان سال کنار هم خوش باشین


ممنون
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
11 بهمن 91 22:48
معصومه جون سالگرد ازدواجتون مبارک.
امیدوارم سال های سال در کنار همدیگه با خوشی و شادمانی زندگی کنید.


ممنون الهه جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:42
سالگرد قمری ازدواجتون را تبریک میگم
امیدوارم سالهای سال کنار هم خوش باشید


ممنون
زهره
16 بهمن 91 11:39
tabrik migam azizam ishalah hamishe shad bashin.........


ممنون و مچکرم که سر زدید
مامان فرنیا
16 بهمن 91 15:25
خوشحال شدم به بهانه سالگرد ازدواجتون ما را به دیدنتون مهمان کردید ایشالله همیشه خوشبخت باشید


ممنون ومچکرم از اومدنتون
مامان سانلی
16 بهمن 91 18:37
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه خانومی.ایشاا.. سالیان سال.خوشبخت و سلامت با گل قشنگتون یه زندگی سراسر شادی رو تجربه کنید


ممنون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 11:06
دوست گلم با پست 60و 61 بروزیم
مامان امیر مهدی
21 بهمن 91 0:21
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالیان سال در کنار هم خوش وخرم زندگی کنین


ممنون عزیزم
مامان دینا جون
21 بهمن 91 20:02
هی وای من .من چقدر دیر رسیدم .ساگرد ازدواجتون مبارک باشه معصومه جونمچه خانواده خوشبختی چه مامان خوشگلییییچه بابای مهربونیچه دخمل نانازی


ممنون عزیزم شما به ما لطف دارید