مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

* مارال فرفری *

تولدت مبارک ...............

1391/6/31 0:57
نویسنده : مامان معصوم
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی از طرف مارال جون و مامان جون

 

 

به بزرگترین عشق زندگیمون حسن جون


 

همسر عزیزم امیدورام اولین کسی باشم که روز تولدت رو بهت تبریک میگم

 

خوب خودت میدونی من هر کار ی کنم نمیتونم تمام زحمات تو رو جبران کنم و تو از نظر من مرد فوق

العاده  زحمت کشی هستی که برای آسایش من و دخترت تمام تلاشتو میکنی و تا همین الان که دارم

مینوسیم ..دقیقه  5 سال و 5 ماه و13 روزه که ما با هم ازدواج کردیم و من تا همین الان ازتو  هیچ

 

بدی و هیچ کوتاهی ندیدم.

 

منم به نوبه خودم فقط تونستم یه جشن کوچولو برات بگیرم  که فردا شب برگزار میکنیم اونم با حضور

 

خانوادت و کمترین چیزی رو که میشد هم برات با مارال جون خریدیم که بعدا عکسشو میزارم

 

خیلی خیلی دوست داریم

 

و من این کلمه رو بار ها بهت گفتم و الان محکمتر و قویتر از قبل میگم دوست دارمقلبقلب

 

اینم مارال جونت میگه دوست دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
31 شهریور 91 1:56
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککک عسلممممم


عزیزم ایراد نداره گلم و ممنون بابت تبریک
نایسل
31 شهریور 91 1:56
اشتباه شدددد فکر کردم تولد ماراله تایید نکن وایابروم رفت


نه بابا مهم نیست
نایسل
31 شهریور 91 1:56
کلی تبریکککک
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:44
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)


ممنون
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:45
مبارک مبارک مبارک
سالگرد تولد همسر تون را تبریک میگم
امیدوارم سالهای سال در کنار هم خوش و شاد باشید


مچکرم عزیزم همچنین
الهه مامان روشا جون
31 شهریور 91 10:52
سلام معصومه جون تولد همسر خوبت رو تبریک میگم .انشاا... در کنار هم خوب و خوش باشید.


ممنون الهه جون
خاله نرگس
31 شهریور 91 11:39
تولد همسری مبارک .. ایشالله همیشه سایش بالا سرتون باشه و در کنار هم شاد و سلامت باشید ..


مرسی نرگس جون
مامان فافا
31 شهریور 91 16:23
مبارک باشه.انشاالله سالهای سال در کنار هم خوش باشید


ممنون
مامان آیلا
1 مهر 91 11:03
تولدت بابای مبارک ان شا اله سایه اش همیشه بالای سر مامانی و مارال باشه


ممنون
مامی مهدیار
1 مهر 91 23:00

مبارک باشههههههههههههه تولد بابا جونه مارال عسلیییییییییییی
انشاالله سایشون همیشه بالا سر شما و مارال گلم باشه


ممنون دوست خوبم
مامان دینا
1 مهر 91 23:13
تولد همسری مبارکشادیهاتون تا ابد مستدام


ممنون عزیزم
نایسل
2 مهر 91 16:23
خوشممم میادد اولین نظرمم بوددد شرمنده
نایسل
2 مهر 91 16:23
مرسی عزیززز دلم قابل نداره


ممنون
نایسل
2 مهر 91 16:24
آره خیلی شبیه
مامان بنیتا
2 مهر 91 19:18
سلام
تولد همسرتون مبارک باشه


ممنون دوست خوبم
مامان فرنيا
3 مهر 91 12:57
تولد بابايي مبارك ايشالله ساليان سال كنار هم به خوشبختي زندگي كنيد


مرسی
عروسکهام پرنیا وپانیا
15 مرداد 92 0:39
مارال جون تولدت مبارک


ممنون عزیزم وممنون از کادوی قشنگتون دستت تون درد نکنه