مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

* مارال فرفری *

مسابقه

1391/11/21 2:04
نویسنده : مامان معصوم
404 بازدید
اشتراک گذاری

چرا وبلاگمو دوست دارم ..خوب معلوم به خاطر اینکه زره زره بزرگ شدن هدی ههای رو خدا به منو حسن جون داد رو دارم اینجا ثبت میکنم و این برای من با ارزش که دخترم بدونه که برای من مهمترین چیز......

اسم وبلاگتو گذاشتم مارال فرفری به خاطر اینکه که زیبای تو با موهای فرفریت صد و نه هزاران برابر شده .

و طبق روال مسابقه از 3 تا از دوستام میخوام این کار زیبا رو  انجام بدن

فرنیا جون

عروسکم سائلی

دینا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابای مبین و متین
21 بهمن 91 9:57
مامان فرنیا
21 بهمن 91 11:23
عزیزم دوست خوبم من متوجه نشدم باید چکاری را انجام بدم میشه بهم بگی یعنی بهت توی مسابقه رای بدم؟
مامان فرنیا
21 بهمن 91 11:29
مامانی متوجه منظورتون نشدم میشه بگید باید چکاری را انجام بدیم حتما بدونیم انجامش میدیم
زهره
24 بهمن 91 17:46
عزیزم من شمارو لینک کردم منو لینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام گلم چراکه نه
مامان ثمین
24 بهمن 91 20:53
سلام خوبین اومدین احوال پرسی عزیزم
مامان بنیتا
25 بهمن 91 0:31
سلام بایدبگیم چرا وبلاگمونو دوست داریم وسه نفر رو به مسابقه دعوت کنیم
مامان امیر مهدی
30 بهمن 91 0:15
سلام معصومه جان مگه باهمون قهری دیگه پیشمون نمیای؟
منم به این مسابقه دعوت شدم ولی هنوز ننوشتم
راستی این چه مسابقه ای هست که جایزه نداره[h

راست ميگي به خدا بي معرفت شدم ديگه ببخشيد