مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

* مارال فرفری *

مارال و حرف های شیرینش91.8.10

1391/8/10 13:57
نویسنده : مامان معصوم
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

سلام به دختر ناز

امیدورام همیشه خوب باشی .به خدا که یه دونه ای دوردونه ای .

یه کاری میکنی که من و بابا جون حسن و تمام اطرافیان از حرفات واین همه درکت شاخ در میاریم

میخوای یکیشو برات تعریف کنم .....خوب حالا گوش بده

چند روز پیش منو شما رفته بودیم خونه مامان شایسته .که من شما رو گذاشتم پیش مامان و رفتم بیرون وقتی اومدم مامان شایسته چی تعریف کنه خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

میگفت اولا عروسکت بر داشته بودی و یه حوله پیچیده بودی بهش و همش میگفتی سردشه گریه میکنه .الهی فداش بشم من ...................واز ماان شایسته میخواستی تا پیش پیشش کنه .اینقدر کارت جالب بوده براش .تازه بگم الان این شده کار همیشگی شما تو خونه مامانینا.

دومیشم اینه که مامانی میگه من که نبودم اینقدر شما مامانی رو اذیت کردی که عصبانی شده بوده و میگه اه دوباره این معصوم شما رو تنها گذاشته رفته .تو هم نه گذاشتی نه برداشتی سریع گفتی   

تند نرو مامانی مامان معصوم من خیلی نازه برا من جی جی میخره قوقو میخره تعجب

به خدا مامان میگفت داشتم شاخ در میوردم اینو گفتی .به خدا خیلی باهوشی باهوش تر از اون چیزی که من فکر میکنم

خیلی دوست دارم بازم میارم با شیرین زبونیات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تسنیم سادات
10 آبان 91 14:38
قربون اون شیرین زبونیش ...
مامانی ممنون که جوابمو دادین و بهم سر زدین ....


خواهش میکنم دوست عزیز
مامان فری
11 آبان 91 13:57
الهی فداتتتتتتتتتتتتتتت شم ، عاشق این شیرین زبونیاتم
مامان زهرا
12 آبان 91 12:04
چه قدر دختر تو شیرین زبونی
مامان آمیتیس
12 آبان 91 14:48
نام علی: عدالت.‏... راه علی: سعادت.... عشق علی: شهادت.... ذکر علی: عبادت.... عيد علی: مبارک
مامان فرنيا
16 آبان 91 10:41
سلام ماشالله چقدر شيرين زبان اين گل خانم راستي يادم نيست قبلا گفته بوديد كجا ساكن هستيد يا نه؟


بله گفته بودم
مامان دینا
16 آبان 91 22:19
ای جووونم شیرین زبون من
سپیده
16 آبان 91 23:53
سلام. ثبت شد ولی اگه عکس اتلیه داشتید بفرستید تا جایگزین کنم. اما قبل از شنبه.
لطفا تبلیغ نفرمایید و اجازه دهید دوستان به سلیقه خودشان انتخاب کنند. باتشکر
http://koodakeman91.niniweblog.com/


مرسی سپیده جون