مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

* مارال فرفری *

مامان جونت سرما خورده91.8.26

1391/8/26 23:31
نویسنده : مامان معصوم
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

بله از عنوان معلوم بود من از دیروز سرما خودم خیلی هم شدید آبریزش بینی و اشک چشمو و سوزش در گلو .........دیگه چی موند میدونمافسوس

از دیروز همین جوری خوابیدم .دیروز بهتر بودم و چون حالم خوب بود شب با عمه اینا رفتیم شهروند و کلی خرید کردیم ولی همون شب که خوابیدم اصلا حالم خوب نبود و با زور صبح بیدار شدم ولی همش میخواستم بخوابم .

شما هم مثل دخترای ناز و فهمیده منو اذییت نمیکردی و هر از چند گاه میگفتی مامان معصوم سرما خوردی چرا غذا نخوردی و هی بوسم میکردی.

الهی قربونت برم

منم کلی سعی کردم شما رو از خودم دور نگه دارم که خدای نکرده شما هم سرما نخوری الهی فدای اون شئورت میبینی من حال ندارم خودت بازی میکنی و بعد کنار من شما هم میخوابی

 

امروز دیگه دیدم اصلا اوضام خوب نیست عصر رفتم دکتر که شما هم منو همراهی کردی و هی میگفتی مامان از آمپول میترسی نترسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خلاصه برگتنی گیه کردی و گفتی میرم پیش ععمه نم شما گذاشتم اونجا و با با با جون اومدم خونه که حسن جون هم منو که گذاشت رفت هیئت منم یه کم خوابیدم و بعد زنگ زدم  عمو رضا شما اورد

........اخه دلم برات یه ذره میشه وقتی نیستی

دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممم

خیلی زیاددددددددددددددددددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه قنبری
26 آبان 91 23:41
ماشالله چه قدر خوشگله
مامان امیر مهدی
27 آبان 91 0:31
عزیزم ایشالا زود خوب بشی
سرما خوردگی خیلی بده اعصاب آدمو خراب میکنه


اره به خدا زینب جون خیلی اعصابم خورده
مامان فرنيا
27 آبان 91 14:26
ماماني بد نباشهايشالله زود زود ب استراحت خوب ميشيد با اين گل دختري هم كه داريد كه ديگه به فكر مامانش هست و اجازه ميده شما استراحت كنيد


ممنون عزیزم
مامان دینا
27 آبان 91 23:09
معصومه عزیزم امیدوارم به زودی خوب بشی . روی ماه مارال جونو میبوسم.


ممنون
مامان امیر مهدی
28 آبان 91 1:31
عزیزم خصوصی
مامان سمانه
29 آبان 91 1:12
امیدارم به زودی رفع کسالت بشه
قربون گل دخترم که اینقدر فهمیده و باهوشه
مامان جون به داشتن همچین دختری افتخار کن


ممنون سمانه جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 آبان 91 10:28
امیدورام هرچه زودتر خوب بشید

مواظب خودتون باشید

گل دختری را وقتی بهتر شدید کلی از طرف من ببوسید[hr
ممنون